Beantwoord

Zyxel glasvezel & Bitdefender box2

  • 9 November 2020
  • 7 reacties
  • 167 Bekeken

Reputatie 3

Kreeg 1 keer dat hij 2.4ghz ging beschermen maar kon geen verbinding ermee krijgen, en nu connect die helemaal niet meer met de zyxel. Iemand die weet hoe het kan evt? anders retour ik em

icon

Beste antwoord door Pieter_B 9 November 2020, 21:53

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Chris en Vera 

How to reset Bitdefender BOX

Ken de box niet, maar eventueel eens een factory reset proberen om te kijken of je hem weer goed kunt krijgen.

 

Reputatie 3

@Pieter_B Ja al paar keer gedaan, maar lukt steeds niet, en de monteur had de stekkers gewoon op elkaar gepropt zaten er half in, allemaal vonkjes opeens. Van die grote blokken adapters weetje wel, die tegen elkaar duwen.

Heb nu de zyxel zelf gereset etc. en even kijken of het lukt als ik een mobiel heb die nog niet op wifi is geweest.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Chris en Vera 

Heb een aantal YT’s gekeken, lijkt redelijk een ‘klik en go’ voor het instellen van deze box. Krijg alleen niet helemaal duidelijk hoe hij precies in het netwerk hangt met maar 1 poort aangesloten.

Hopelijk lukt het nu met een klein beetje anders aansluiten van diverse powerplugs.

Reputatie 3

Hij kiest een netwerk om te clonen zegmaar en dat was 2.4 ghz en kon er geen verbinding mee maken.

Reputatie 3

@Pieter_B Misschien iets met dit te maken? Die box blijft ook 172.24.10.0 staan oid.
 

Maar,,, hij stond al alctief en ingesteld ( blauw lampje ) Maar niet op mijn netwerk iig ,,,

 

Reputatie 7
Badge +3

@Chris en Vera 

Er moet een netwerk zijn met de naam “Bitdefender Box”, zie je die wel in je lijst staan met beschikbare wifi netwerken?

Het is, als ik het goed begrijp, het eerste eigen device wifi access punt om de eerste instellingen te doen. 

Kijk dit recente YT filmpje eens of je er hiermee uit kan komen

Reputatie 3

Ha ja die zag ik maar 2 keer, bleef na fabrieksinstellingen gewoon op mijn oude ssid staan, vertrouwde het niet want terwijl mijn 2.4 en 5g uit waren bleef ie blauw zelfs niet met kabel in modem. Dus heb em retour gedaan. We blijven wel op standaard modem, al vraag ik me af waarom de kabel die monteur heeft aangesloten naar tv maar 60mbs heeft? Mijn macbook op zolder heeft nog 90+ met wifi. @Pieter_B ,kan dit omdat TV op wifi staat? Ik deed de test op apple 4k box. Mja via mijn macbook had ik ook lage mbs met kabel.

Reageer