-
-
heeft eerste post geplaatst
-
2 reacties
Ik heb per email bij T-mobile een aanvraag voor een tweede internetabonnement op onze tweede telefoonlijn gedaan maar ik krijg helaas geen reactie na 3 weken dus probeer ik het hier.
Thuis, we wonen met meerdere bewoners op hetzelfde huisnummer, heeft iemand al een t-mobile vast internet abonnement. Maar wij, deze de overige bewoners, willen een tweede internetaansluiting op de 2e telefoonaansluiting, we hebben 2 telefoonaansluitingen (dus 2 in principe aparte lijnen (dus 2 aderparen). Dit heeft ook gewerkt via KPN maar dat vinden we te duur.
Kan iemand van T-mobile me daarbij helpen want via bellen of via mail met de klantenservice lijkt het niet te lukken maar ik heb begrepen dat het ook wel bij T-Mobile mogelijk is.
Ik heb wat technische informatie die u wellicht kunt gebruiken:
ISRA spec, XDS - service ID: CGT37801
Servicegroup eindigde op 23 of 22.
icon
Beste antwoord door Jason 4 februari 2021, 15:36
Hoi @mkeijning, het klinkt alsof je dan een gespleten/verlegd ISRA-punt hebt op de tweede aansluiting. In dat geval, kun je wel een secundaire aanvraag doen, maar dient het huis opgedeeld te zijn in bijvoorbeeld een (ik noem maar een voorbeeld) huisnummer 1A en 1B. Je kunt niet op hetzelfde adres (zelfde huisnummer zonder toevoeging) een tweede aanvraag doen op dezelfde verbinding - in dit geval DSL.
Je zou eventueel kunnen opteren om voor Ziggo te gaan, naast de huidige DSL-verbinding. Dat gaat via een andere technologie (COAX) dus die twee kunnen op hetzelfde adres langs elkaar heen fungeren.
Hiermee wil ik absoluut niet stellen dat dit voorheen bij KPN niet gewerkt heeft, maar meer dat wij geen optie bieden voor twee aansluiting op één adres onder dezelfde verbinding. Weet je zeker dat pair bonding hiervoor niet van toepassing was?
Bekijk origineel