Beantwoord

Bellen plus aanvragen

  • 29 August 2018
  • 5 reacties
  • 2139 Bekeken

Hallo,
graag zou ik mijn bellen abonnement willen uitbreiden met onbeperkt bellen mobiel.
Volgens mij is dat bellen plus.
Zouden jullie dat voor mij kunnen regelen? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Sterre 30 August 2018, 11:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hoi GeertdeH,

Daar wil ik je graag bij helpen! Klopt het dat je jouw T-Mobile Thuis Vast Bellen wilt aanpassen? En klopt het dat je dit naar Unlimited Vast Bellen Plus wilt zetten? Hiermee kun je onbeperkt bellen naar vaste én mobiele nummers in Nederland. Dit kost €15,- per maand. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik het voor je regelen!
Hallo,
graag zou ik mijn bellen abonnement willen uitbreiden met onbeperkt bellen mobiel.
Volgens mij is dat bellen plus.
Zouden jullie dat voor mij kunnen regelen? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Hi Volsella, ik begrijp dat jij ook graag Bellen Plus zou willen gebruiken? Met gevaar om in herhaling te vallen 🙂 : Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik het voor je regelen!
Beste Brian,
dank voor je antwoord. Ik wil je graag een privebericht sturen maar als ik op privebericht klik krijg ik alleen een pagina in beeld met als titel "Hoe verstuur ik een privebericht?"

Hoe kan ik je een bericht sturen?

Groet,

Volsella
Hoi Volsella.

Dat is dus een topic met de uitleg hoe je een privébericht stuurt.

Klik op Brians naam, dan ga je naar zijn profiel. Daar staat een button "Stuur bericht", klik daarop, dat zijn de privéberichten.

Reageer