Beantwoord

Bericht over nummerbehoud ontvangen

  • 9 May 2018
  • 7 reacties
  • 3189 Bekeken

Goedemorgen, kreeg een mail dat ik met ingang van mijn nieuwe abonnement een ander 06 nummer krijg. Ik heb bij de bestelling aangegeven dat ik mijn huidige 06 nummer wil behouden.
Graag een reactie.
icon

Beste antwoord door Brian 15 May 2018, 13:56

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Beste Irene heb je bij je aanvraag ook alles goed ingevuld met betreft nummerbehoud?
Dus simkaart nummer en de provider?
En kreeg je ook te horen dat alles akkoord was?
Van welke provider kom je?
Geen idee en ik kom gewoon van T Mobile, heb alleen een ander abonnement afgesloten en mijn oude simkaart gebruikt.
Reputatie 5
Heb je dan wel gekozen voor verlengen?
Want als je al T Mobile had kies namelijk voor verlengen en behoud je gewoon hetzelfde nummer en loopt als je oude abonnement is afgelopen je nieuwe er vanzelf in over.

Het klinkt nu een beetje alsof je een geheel nieuw abonnement heb gekozen ipv verlengen?
Liep je oude abonnement ook vandaag af?
Reputatie 7
Hoi Irene,

Je mag eerlijk weten dat ik een beetje voor een mysterie sta! :S

Ik heb jouw gegevens van boven naar beneden en van links naar rechts onderzocht. Nergens zie ik terug dat we je een nieuw nummer op jouw aansluiting gaan geven of dat er iets gaat veranderen. Jouw huidige abonnement is op 9 april van start gegaan en daarna is verder ook niets veranderd of doorgegeven (wat normaliter het geval is bij een nummerportering. Er zijn op jouw adres ook geen andere aansluitingen of orders bekend, dus aan onze kant lijkt er niets te gaan veranderen. Gaat het wellicht om een ander nummer dan waar je mee bent ingelogd?

Zou je kunnen aangeven van welke afzender het e-mailtje afkomstig is? Een screenshot van het bericht zou helemaal top zijn! Die kun je op deze manier uploaden. Dan gaan we aan de hand daarvan weer verder met het speurwerk! 🙂
Hallo David,

hieronder een kopie van de mail van T Mobile. Ik heb helemaal geen vast bellen aangevraagd, inderdaad een misterie. Succes met je speurwerk!

Beste mevrouw Splint,

Omdat je voor T-Mobile Thuis met vast Bellen hebt gekozen, krijg je van ons een splinternieuw nummer. Je kunt dit nummer gebruiken zodra je T-Mobile Thuis diensten werken.

Hier heb je alvast je telefoonnummer(s), kun je die gelijk aan familie en vrienden geven:

[Nummer verwijderd]
Heb je nog vragen?
Op t-mobile.nl/thuis/klantenservice vind je antwoord op veel vragen. Of stel je vraag op ons forum.

Met vriendelijke groet,

Team T-Mobile Thuis
Reputatie 7
Badge +4
Hallo IreneSplint,

Dit is voor een vast toestel met zo'n draadje naar de muur. omdat je een alles in een pakket heb genomen. wil je geen vast nummer dan kan je deze het beste na 6 maanden weer opzeggen anders vervalt ook je korting van 20 euro per maand.
Reputatie 7
Hi Irene, ik geef je graag meer duidelijkheid! Zoals Hidden al aangeeft gaat het hier om je vaste telefonie aansluiting. We gaan je 06-nummer dus niet vervangen met een vast telefoonnummer maar je krijgt er een vast telefoonnummer bij! :)

Ik heb meteen even met je meegekeken en we hebben op 9 april je bestelling voor een Alles-in-één pakket voor T-Mobile Thuis ontvangen. Met Alles-in-één ben je voordeliger uit dan wanneer je alleen voor Internet + TV zou gaan dus je kan de bestelling het beste zo laten. Na de eerste 6 maanden loopt je Alles-in-één korting af, als je Vast Bellen niet gebruikt dan kan je dit pakket op dat moment uitzetten (met een maand opzegtermijn) zodat je optimaal gebruik kan maken van de korting!

Als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten, ik zit voor je klaar!

Reageer