Beantwoord

deblokkeren van servicenummers 0900

  • 9 October 2019
  • 22 reacties
  • 5133 Bekeken

Hallo,

Ik moet 0900 i.v.m. werk kunnen bellen via huistelefoon, en ook al heb ik de blokkades eraf gehaald via my t-mobile, kan ik het alsnog niet bellen ?

Ben al sinds juli klant bij t-mobile thuis...kunt iemand mij helpen aangezien vele anderen voor mij ook goed geholpen zijn.

Alvast bedankt!

mvg,

Hentje
icon

Beste antwoord door Sander 23 November 2019, 17:31

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Hi @Hentje79, ik heb meteen met je meegekeken en er is een blokkade actief omdat de rekening van september nog niet voldaan is. Ik zag je bericht in het andere topic bij mijn collega Hajar waarin je aangaf alles betaald te hebben maar het is helaas niet gelukt met de automatische incasso. Je kan nu het beste het bedrag handmatig overmaken op onderstaande manier. Ik zie dat mijn collega ook een vergoeding aan heeft gemaakt deze week, die wordt verrekend met je factuur van volgende maand (november).

Je kan het volledige openstaande bedrag (€ 120,50) overmaken naar NL95 COBA 0637 0559 34 ten name van T-Mobile Thuis. Doe dit altijd onder vermelding van je klantnummer of factuurnummer. Je klantnummer en factuurnummer staan rechtsboven op je rekening. Je kunt je rekening bekijken via My T-Mobile Thuis.

Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Hi Brian,

 

Alles is betaald, en nog steeds kan ik geen service nummers bellen. 

Kan je hier aub even naar kijken? Alvast bedankt!

 

Mvg,

 

Hentje

Reputatie 4

Hi Hentje, kan je inmiddels weer bellen? Er staan in ieder geval geen open betaling meer voor dit abonnement! 😄

Hi Candy,

 

Nee ondanks dat alles betaald is, kan ik nog steeds geen servicenummers bellen en dat is best vervelend...

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Hentje79,


We gaan er wat aan doen, geen zorgen! Wil je alle 0900 nummers deblokkeren? Dan maak ik dit zo snel mogelijk in orde voor je. :smile:

Hoi Jason,

 

Oh dat is fijn, ja alles kan gedeblokkeerd worden hoor, en bedankt!

Reputatie 4
Badge

Hi @Hentje79,

 

De blokkades staan inmiddels voor je uit. Je kunt direct weer bellen naar alle servicenummers, alles is dus geregeld voor je. Maak er een mooie avond van en als je nog vragen hebt dan weet je ons te vinden!

Hoi,

 

Heb het geprobeerd maar lukt echt niet...heb ook niks openstaan, integendeel krijgt nog een tegoed terug van een compensatie dus ik snap het niet.…

 

gr,

 

hentje

Reputatie 7

Hoi @Hentje79,

 

Excuus voor de verwarring! Ik heb de blokkeringen er nu vanaf gehaald. Voor alle betaalnummers. Mocht je nog aanpassingen willen doen, dan kan dat via deze link: My T-Mobile Thuis. De wijzigingen zijn per direct actief. Kun je het misschien even testen? Let wel op dat er kosten zijn verbonden aan verschillende 0900 nummers. 

Nee Sander, nog steeds niks!

Reputatie 7

Hey @Hentje79,

Driemaal is scheepsrecht! Ik heb zojuist de blokkering eraf gehaald. Wil je nogmaals testen of het nu wel werkt? Je kunt op ieder gewenst moment de blokkade weer erop zetten via je My T-Mobile Thuis  omgeving. 

Hi Piotr,

 

Nope helaas nog steeds niks….heel vervelend en raar dit! Je bent al de zesde of zo die de blokkades eraf heeft proberen te halen?!

 

gr,

Reputatie 7

Hey @Hentje79,

Heel vreemd! Ik heb op afstand alle blokkades verwijderd. Heb je in de tussentijd ook je telefoontoestel en modem heel even van het stopcontact afgehaald? Mocht dat niet hebben geholpen, laat het mij dan weten. Dan breng ik onze techneuten op de hoogte.

Hi Piotr,

 

Nee nog steeds niks en heb echt alles geprobeerd modem 10x aan en uit telefoon idem dito.

 

Ik vind dit ook heel erg apart, aangezien ik hier in zoveel van dezelfde topics wél succesvolle deblokkeringen zie van zelfs nét nieuwe klanten, waar uitzonderingen voor gemaakt worden en waar alles het wel gewoon doet.

En ik die alles netjes betaal en al sinds juli klant ben bij t-mobile, én geen achterstanden heb blijft het zo moeizaam bij gaan.

 

Erg erg jammer dit.

 

mvg,

 

o

Ik ben al een dikke maand hiermee bezig, dit kan toch niet?!!

Reputatie 7
Badge +16

@Hentje79 Dit is inderdaad niet de bedoeling: alle blokkades staan echt uit. Ik ga dit meteen doorzetten naar de technische dienst. Weet je zeker dat er geen blokkade in je huistelefoon zelf zit? Als dit zo was, zou het waarschijnlijk al verholpen zijn na een reset van het hoofdtoestel, maar wellicht is er iets in de basisinstellingen gewijzigd per ongeluk. 

Reputatie 7
Badge +16

 @Hentje79 Is jouw modem al middels een factory reset herstart? Dat kan ik op afstand voor je uitvoeren, dan weten we in elk geval zeker dat we alle stappen doorlopen hebben.

Hallo,

 

Willen jullie a.u.b mijn blokkade voor servicenummers ook weghalen..

 

alvast bedankt

 

mvg

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Romma, natuurlijk wil ik dat voor je doen, geen enkel probleem! Mag ik alsjeblieft jouw volledige adres (postcode en huisnummer), geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privéberichtje ontvangen? Dan haal ik de blokkade op servicenummers voor je weg. 

Mocht je het toch liever zelf in orde maken, dan kan dat! Check jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account om dit direct aan te passen. Handig toch?! 😁👍

Beste T-Mobile,

Gisteren heb ik een geldige simkaart gekocht bij de Albert Heijn geactiveerd, met hakken en takken opgewaardeerd en geprobeerd servicenummer te bellen: 0909 & 0906, dit zonder succes.

Na contact met de klantenservice telefonisch, geen vooruitgang en na contact via de chat ook geen vooruitgang. 
Ik wil graag met spoed een oplossing, niks qua servicenummers is geblokkeerd, ik heb prepaid met 90€ tegoed ook special hiervoor opgewaardeerd, 020 & 06 werken wel, het postcode gebied is 1112 te Diemen waar geen storingen zijn, aan & uit al geprobeerd… 

volgens mij heb ik het meeste al gedaan van mijn kant, hopelijk kunnen jullie mij zsm helpen vanuit jullie kant.

Reputatie 7

Hi @Enomasvandedink88, hartstikke goed dat je via deze weg jouw verhaal deelt! Omdat dit een vraag over Mobiel betreft, trommel ik graag mijn mobiele collega voor je op. Zou jij hierbij kunnen helpen @Hajar? Merci! 💪

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Enomasvandedink88 

Ik wil je hier graag bij helpen. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en volledige adres? Dan kan ik controleren of er toch blokkades actief zijn. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie ‘stuur bericht’. 

Ik hoor graag van je!

Reageer