Beantwoord

Doorsturen van antwoord apparaat naar email

  • 16 October 2020
  • 1 reactie
  • 621 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb gepoogd mijn antwoord apparaat uit te zetten, althans ik wil niet meer dat dit wordt doorgestuurd naar mijn Email, omdat ik het T-mobile Email adres nooit gebruik, dus een voicemail op de Email zie ik dan toevallig na 2 weken of zo.

Ik wil gewoon van dat doorzenden af, maar op alle pagina's waarop ik zoek, en de juiste stappen probeer te volgen, krijg ik niet wat er wordt beloofd:

Ik log in, maar stap 2 volgt niet, er is geen tabblad ‘instellingen’ waar dit zou moeten; let wel, heb het over de vaste lijn

Hoe werkt dit nu een keer wèl?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 20 October 2020, 11:15

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @naalroc, ik heb het voor je gecontroleerd en zie dat het doorschakelen en doorzenden inmiddels succesvol uitgeschakeld is. Fijn dat het gelukt is!

Je kunt in het vervolg bij Instellingen komen, door deze pagina te openen wanneer je ingelogd bent op My T-Mobile Thuis (de link is klikbaar). Zo kun je het meteen aan-/uitschakelen en zal de aanpassing binnen een uur geactiveerd worden. 

Mocht ik in de toekomst nog iets voor je kunnen verduidelijken of aanpassen, laat het me dan alsjeblieft weten. Ik denk en help graag mee. Stay safe and healthy!

Reageer