Beantwoord

dubbele naam op 1 telefoonnummer

  • 15 July 2020
  • 4 reacties
  • 1064 Bekeken

Als ik een vast telefoonnummer intyp kriijg ik 2 personen in beeld op dat nummer beide wel bekend

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 16 July 2020, 10:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @minoes14, welkom op de Community, we helpen elkaar hier graag zo goed mogelijk! 

Wat bedoel je precies met dat je twee personen in beeld krijgt? Gebeurt dit wanneer je een vast telefoonnummer intypt op je vaste telefoontoestel? Zou je een screenshot willen sturen - met de privacygegevens (naam, telefoonnummer e.d.) onzichtbaar gemaakt, alsjeblieft? Op welke voip poort op het modem is je vaste lijn aangesloten? Heb je dit met alle vaste nummers die je intoetst?

Een behoorlijk vragenvuur, maar zo sluiten we meteen een aantal zaken uit. Zo komen we tot de beste en snelste oplossing!

Heb je het modem al gereset? Dat werkt namelijk ook vaak wonderen! In het volgende topic hebben we uitgelegd hoe je een powerflip uitvoert: Reset het modem via een powerflip. Een powerflip is het resetten van het modem, de Media Converter of de TV Box door deze gedurende 20 seconden stroomloos te houden.

Als dit niet werkt, dan kun je ook overgaan tot een harde reset. Check ons speciale topic voor uitleg: Hoe geef ik het modem een factory reset?. Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat hiermee alles teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen.

Ik weet zeker dat we hier samen uitkomen! 😊👍 

Dan heb je denk ik een foutje gemaakt in het adresboek van je toestel en hetzelfde nummer gekoppeld aan 2 verschillende personen.

bedankt voor de reacties, het is inmiddels verholpen

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @minoes14, wat fijn dat het verholpen is, bedankt dat je het laat weten! 😄 

Wat bleek uiteindelijk de oplossing te zijn? Was het @Doornekamp33 zijn antwoord? We horen het graag, dan kunnen we voortaan nog sneller problemen oplossen én hebben andere Community users er ook profijt van. Thanks en alvast een prachtig weekend toegewenst! 🌞

Reageer