Beantwoord

Geen nummerherkenning meer


sinds een paar weken zie ik niet meer wie er belt en krijg iedereen binnen op -- PRIVE NUMMER -- voor heen nooit geen last mee gehad.
icon

Beste antwoord door Brian 5 april 2018, 12:54

Hey Bujazebra, ik heb meteen even meegekeken in je andere bericht! Begrijp ik het goed dat je dus wel de telefoonnummers ziet staan maar niet de namen van de contactpersonen wanneer je gebeld wordt? In dat geval kan je proberen om via de instellingen van je huistelefoon de gids te veranderen van een 10 cijferige naar een 11 cijferige. Hiervoor kan je het beste even een handleiding van je toestel er bij zoeken.

Voor je voicemail, heb je hiervoor gebeld met 1233, gekozen voor optie 6, en je nieuw ingesproken bericht bevestigd met optie 2?

Probeer in ieder geval om alle basisstations even van de stroom af te halen of een harde reset te geven als je hier de mogelijkheid voor hebt. Dus niet alleen uit de modem maar echt het station zelf resetten, dit lost vaak al veel problemen op. Ik hoor graag of het gelukt is!

Bekijk origineel

11 reacties

Hoi jeroenvo, welkom op het klantenforum.

Zou je wat meer informatie kunnen geven over je probleem? Het is nu niet duidelijk of het om T-Mobile mobiel of Thuis gaat. Kun je ook aangeven op welk toestel of apparaat de nummerherkenning niet meer werkt?
Bij mij komt het volledige telefoonnummer (inclusief 0031) in de display te staan... geen naam terwijl die wel in het telefoonboek van dezelfde telefoon staan, bij T-Mobile Thuis bellen.

Is er misschien een knopje ergens, wat ik op 'nummerherkenning aan' kan schuiven?
Reputatie 4
Badge +2
Hey bujazebra, ik zie dat Sander inmiddels alles al opgelost heeft! 🙂 Als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten!
Dat klopt, Brian, ik log nu heel gemakkelijk in het forum in, maar de voicemail instellen op mijn huistelefoon gaat (nog?) niet, en evenmin heb ik nummerkerkenning (https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-telefonie-494/is-er-een-storing-in-t-mobile-als-je-je-voicemail-in-wilt-stellen-telefonie-thuis-299380). Als jij (of iemand anders) me nou nog dáármee kan helpen, dan ben ik helemaal tevreden 😃
Reputatie 4
Badge +2
Hey Bujazebra, ik heb meteen even meegekeken in je andere bericht! Begrijp ik het goed dat je dus wel de telefoonnummers ziet staan maar niet de namen van de contactpersonen wanneer je gebeld wordt? In dat geval kan je proberen om via de instellingen van je huistelefoon de gids te veranderen van een 10 cijferige naar een 11 cijferige. Hiervoor kan je het beste even een handleiding van je toestel er bij zoeken.

Voor je voicemail, heb je hiervoor gebeld met 1233, gekozen voor optie 6, en je nieuw ingesproken bericht bevestigd met optie 2?

Probeer in ieder geval om alle basisstations even van de stroom af te halen of een harde reset te geven als je hier de mogelijkheid voor hebt. Dus niet alleen uit de modem maar echt het station zelf resetten, dit lost vaak al veel problemen op. Ik hoor graag of het gelukt is!
Ik heb het basisstation er een aantal minuten uitgehaald (uit het stopcontact bedoel ik), en daarna mezelf effies gebeld met de mobiele telefoon, maar nog steeds komt er 00316endanm'nnummer in de display (?).

Um... hoe maak ik van 010***60 een elfcijferig nummer?

Voor wat betreft de voicemail, yep, 1233, optie 6, optie 1 en optie 2 (kun je trouwens ook instellen na hoeveel keer overgaan de voicemail op zou nemen?)... niet gelukt 😞
Ok, de nummerherkenning heb ik werkende gekregen...

In het telefoonboek van mijn huistelefoon heb ik van alle nummers de 00 (van bijv. 0031) afgehaald, een 'goed' nummer nu, ziet er zo uit: 3110881303030.

Nu nog de voicemail, alsjeblieft:8?
Reputatie 4
Badge +2
Hi bujazebra, goed om te horen dat het gelukt is met je nummerweergave, helemaal top! Voor je voicemail heb ik onze technische dienst ingeschakeld om na te kijken wat er exact mis gaat en of we mogelijk nog iets aan onze kant aan kunnen passen!
Hai Brian,

Ik vond zojuist dít in mijn mailbox:

[Ticket#2018041011011248] Je verzoek is in behandeling

Beste Klant,

Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling. Binnen maximaal drie tot vijf werkdagen ontvang je een update.

Dit gaat dan waarschijnlijk over de voicemail?
Reputatie 4
Badge +2
Hey bujazebra, klopt helemaal! 🙂 Onze technische specialisten zijn voor je aan de slag gegaan om de problemen met de voicemail op te lossen. Je ontvangt ook weer een bevestiging per e-mail zodra het probleem is verholpen!
Oké, we wachten af 😃

Dank je wel!

Reageer