Beantwoord

Geen nummerweergave Gigaset

  • 28 August 2019
  • 6 reacties
  • 2476 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 11 reacties
Graag zou ik willen weten waarom onze telefoons geen nummerweergave meer laten zien.
Wij hebben op kantoor de Gigaset, ik lees hier op het forum dat er meer mensen last van hebben!
Dit is echt balen als dit aan T-mobile ligt.
Wij zijn privé en zakelijk overgestapt naar T-mobile maar ben bang dat dit na 1 jaar echt stopt.
icon

Beste antwoord door Brian 13 September 2019, 15:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Hi @roak, de Gigaset werkt inderdaad niet lekker samen met het telefonie protocol dat wij gebruiken zoals je al hebt gezien. Voor ons Zyxel modem hebben we hier een oplossing voor die we binnenkort uit gaan rollen! (nog geen specifieke datum bekend)
Gigaset oplossing afwachten? Met display "extern" verplicht het alle spam ook op te nemen. Dit is niet te lang vol te houden. Terugbellen kan evenmin. Welke handset systemen hebben gegarandeerd wèl nummerweergave met Zyxel T-50, nú?
Reputatie 7
Hey @rahrah, onze techneuten gaan er alles aan doen om dit probleem op te lossen! Op dit moment geven de merken Siemens, Panasonic en Profoon de nodige problemen. Daarnaast is het belangrijk dat je toestel DTMF ondersteund.
Reputatie 7
Badge +5
Forum vervuiling.

Is het misschien beter om één van de 138 al bestaande topics betreffende nummer weergave als vast aan te merken zodat die een mooi zachtroze kleurtje krijgt en bovenaan blijft staan.
Helaas staat in geen van die topics DE oplossing dus gaan we naar,

Optie 2

Een nieuw vast topic waarin met zoete woordjes staat dat Tmobile op dit moment niet in staat is om nummerweergave bij vaste telefonie via het Zyxel modem op veel toestellen van Gigaset, Profoon, Philips en Panasonic werkend te krijgen.
Nou, niet alleen de Zyxel heeft dit probleem, het schijnt dat er voor de Zyxel een oplossing is gevonden die met de software update moet worden uitgerold waardoor het moet gaan werken.
Maar wanneer die update komt word een verrassing, zal wel even aanlopen, zijn een tijdje terug al veel meer verbeteringen aangkondigd waarvan sommigen al meer dan een jaar terug en die nog niet zijn uitgerold.

Op mijn Huawei werkt het ook niet met een best uitgebreide en prijzige Gigaset van 3 jaar oud, mijn nieuwe Gigaset, de A475H, van een paar weken/maanden oud werkt het wel, en die was spotgoedkoop, vergeleken bij degene waar het niet bij werkt.

En ze ondersteunen beide het door T-Mobile gebruikte DTMF protocol.😲

De oplossing behoort bij T-Mobile te liggen, maar die word lastig denk ik zo, dit probleem speelt al jaren en oplossingsgericht word het niet aangepakt, dus of het bij die Zyxel wel goed gaat komen zal de toekomst uitwijzen.🤔
Reputatie 7
Inmiddels is er een gepind topic over dit onderwerp, klik hier 😉