Beantwoord

geen telefoon maar direct voicemail ?

  • 26 October 2018
  • 6 reacties
  • 1786 Bekeken

al een tijdje last van dat elk telefoon gesprek op mn huisnummer direct op mn voicemailbox terecht komt,
m.n. onbekende/geheime nummers.
Ik ontvang wel een mailtje dat er gebeld is, maar mn huislijn blijft dood, terwijl ik zelf wel kan bellen en als ik met mijn mobiel mn huisnummer bel gaat de huislijn wel over.
Hoe kan dit, of wat is er aan de hand ???????
icon

Beste antwoord door Brian 31 October 2018, 11:07

Bekijk origineel

6 reacties

deze ben ik zwz al misgelopen, de zichtbare nummers zijn buitenlandse spam-fake nummers

Reputatie 7
Hi hmwa, daar gaan we meteen naar kijken! Ik loop graag een aantal dingen met je na:

Eerste vraag, heb je al een reset van de modem geprobeerd door deze een seconde of 10 van de stroom af te halen en opnieuw aan te sluiten?
Heb je ook het hoofdstation van je telefoon al een reset gegeven?
Heb je het nummer toevallig recent een keer doorgeschakeld en staat dit mogelijk nog aan?

Als je na deze stappen nog steeds niet gebeld kan worden stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik met je mee!
@Brian hoe doe ik een privebericht ?
Reputatie 7
Hoi Hmwa,

Je kunt op Brian zijn naam klikken, waarna je een knop met "Privébericht" ziet staan. Klik je daarop, dan kun je Brian een privébericht sturen! Lukt dat zo? 😃
zijn er ook nog echte t-mobile technische personen die verstand hebben van hun product ?
ipv allerlei betweters.
gelukkig loopt mn contract december af. 1 jr niks als problemen gehad
Reputatie 7
Hi hmwa, inmiddels hebben we contact gehad via een privébericht, laat zeker even weten of het allemaal gelukt is!

Reageer