Beantwoord

Ik kan niet bellen met mijn gigaset

  • 10 April 2019
  • 3 reacties
  • 6182 Bekeken

Ik heb nu enkele weken t mobile thuis
ik ben er niet gelukkig mee, ik had KPN en dat werkte allemaal prima, was ik maar nooit overgestapt...maar nu zit ik er een jaar aan vast...
ik heb al telefonisch contact gehad met de helpdesk... er zou met mij contact opgenomen worden want zij konden het probleem niet oplossen. Het werd afgedaan met een mailtje waarin een advies stond dat nergens op sloeg. Mijn replica daarop is niet beantwoord. Dus dan nu nog maar een poging op dit forum... ik kan kost bellen met mijn gigaset van Siemens. Wel met een vaste telefoon. Ook kan ik wel gebeld worden via de gigaser maar bellen ermee naar een ander nummer lukt niet. Ik krijg geen verbinding...hoe kan dit toch. Al van alles geprobeerd. Reset allen naar fabrieks instellingen, alles aan en uit etc. Bij KPN werkte dit allemaal als een zonnetje....
icon

Beste antwoord door mdsm 25 November 2019, 14:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Hoe is die gigaset aangesloten?
Reputatie 7
Hi @Wout72, ik zie dat je inmiddels ook weer telefonisch contact met ons hebt gehad en dat mijn collega het gisteren met je op heeft weten te lossen, top! Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-telefonie-494/probleem-met-gigaset-net-inkomende-gesprekken-314310#post1527335

Reageer