Info

Nieuwe feature Mijn Odido - Gebruikskosten

  • 28 December 2018
  • 3 reacties
  • 12664 Bekeken
Nieuwe feature Mijn Odido - Gebruikskosten
Reputatie 7
Badge +5

 

Mijn Odido heeft weer een nieuwe feature! Deze toevoeging aan de persoonlijke omgeving draagt nóg meer bij aan jouw Odido abonnement. Vanaf 3 januari kan je namelijk jouw gebruikskosten voor Telefonie inzien, met één druk op de knop!



Wat houdt dit precies in?

In het verleden controleerde je de gemaakte belkosten op jouw rekening. Hierop waren de gebruikskosten van de vorige maand zichtbaar. Dat is nu verleden tijd! In Mijn Odido vind je nu een nieuwe pagina: Gebruikskosten. Hier zie je direct een duidelijk real-time overzicht van de tot nu toe gemaakte belkosten buiten het Vast Bellen abonnement. Handig, want zo zie je precies welke extra kosten je de volgende maand kunt verwachten!


Wat zijn gebruikskosten?

Er zijn vier verschillende belkosten waarin onderscheid gemaakt wordt:

  • Vaste nummers
  • Internationaal
  • Mobiele nummers
  • Service nummers


Onder het overzicht staat een legenda, die jou precies vertelt welke kosten waar voor zijn. Zodra je met je muis op een kleur staat verschijnt er een pop-up. Zo worden de kosten per soort weergegeven.


Ik heb Unlimited Vast Bellen of Unlimited Vast Bellen Plus. Hoe ziet mijn overzicht eruit?

Met een Unlimited Vast Bellen abonnement bel je onbeperkt met jouw vaste telefoon naar vaste nummers binnen Nederland. In het nieuwe overzicht zal je dus geen extra kosten berekend krijgen voor dit gebruik. Met een Unlimited Vast Bellen Plus abonnement geldt hetzelfde: voor het bellen naar vaste én mobiele nummers binnen Nederland worden geen kosten berekend. Heb je een familielid in Australië een fijne verjaardag gewenst? Of heb je naar een servicenummer gebeld? Dan zie je deze kosten wél terug!


Ik heb twee nummers bij Odido. Hoe zit dit?

Dubbel zoveel nummers, dubbel zoveel duidelijkheid! Ook met twee vaste nummers laten we je zien welke kosten je per nummer hebt gemaakt. De overzichten zijn per nummer naast elkaar geplaatst.


Wanneer zie ik de gebruikskosten op de rekening?

De gebruikskosten zie je nog steeds de volgende maand terug op jouw rekening. Zo zijn bijvoorbeeld de gemaakte kosten in januari zichtbaar op de rekening van februari. Op deze manier betaal je precies voor de extra belkosten van de desbetreffende maand!



Heb je nog vragen over de nieuwe functie? Reageer dan gerust op dit bericht!


3 reacties

Reputatie 2

Waarom zie ik in My T-Mobile Thuis in ons geval alleen gebruikskosten bij “nummer in bestelling” en helemaal niets bij ons eigenlijke telefoonnummer 026362XXXX? Wij zitten al jaren bij T-Mobile thuis, dus voor zover ik weet, is er niets in bestelling.

Er staat ook nog deze melding bij, die ik niet kan plaatsen: “Let op! T-Mobile Thuis hanteert een maandelijks bellimiet van € 0,00. Je bent over de grens van € 0,00 en kunt tijdelijk niet meer bellen. Wil je weer kunnen bellen of wil je een hoger bellimiet, neem dan contact op met onze hier om de mogelijkheden te bespreken.”

 

Als we bellen vanaf onze vaste telefoon, wordt het juiste nummer weergegeven bij de anderen volgens mij zouden we gewoon binnen de 200 euro limiet moeten vallen.

mvg,

Richard

Waar kan ik overzicht van bellen op  mijn prepaid telefoon vinden. Het lukt mij nog steeds niet om dat ergens in te zien.

 

Reputatie 7
Badge +14

Dit topic gaat over t-mobile thuis. Voor een vraag over mobiel open je een eigen topic.

Reageer