Beantwoord

ingespreks toon vaste telefoon

  • 3 December 2019
  • 14 reacties
  • 1214 Bekeken

ik heb sinds zondag T-Mobile-thuis, maar sindsdien blijf ik een ingesprekstoon op de vaste telefoon houden, vandaag contact gehad abonnement zou nog niet actief zijn iets wat vreemd is als ik er als sinds zondag gebruik van maak, bericht is door gestuurd naar back office en zouden het probleem oplossen.

2 uur later krijg ik een mail dat het probleem zou zijn opgelost, jammer want ik heb nog steeds een gesprekstoon op de vaste telefoon zelf al alles geprobeerd. Wat Nu??

icon

Beste antwoord door Anonymous 14 December 2019, 07:30

Bekijk origineel

14 reacties

internet werkt wel

Bedankt het werkt!

Gisteren T-Mobile thuis aangesloten vandaag contact gehad vaste telefoon is buiten werking. alles geprobeerd stekkers er uit opnieuw opgestart niets helpt wat nu.

internet werkt wel

Gisteren T-Mobile thuis aangesloten vandaag contact gehad vaste telefoon is buiten werking. alles geprobeerd stekkers er uit opnieuw opgestart niets helpt wat nu.

 

nummerbehoud kan ik niet controleren telefoon werkt niet

Hier een zelfde probleem na eerste gebruik kunnen jullie mijn modem controleren of contact opnemen?

Neem aan dat je een Zyxel modem hebt, heb je een reset geprobeerd van het modem, dus met het kleine gaatje en wachten tot de lampjes uitgaan en opnieuw laten opstarten.

 

En (ik weet het effe niet zeker of de Zyxel er 2 heeft) zit de telefoon in de goede aansluiting, dus in 1 en niet in 2?

Reset uitgevoerd telefoon lampje brand maar geen verbinding. Eerste 4lampjes branden dan 2 niet volgende van telefoon wel. modem is een Zyxel T-50. geen telefoon verbinding.

Reputatie 7
Badge +4

telefoon in de andere aansluiting geprobeerd ?

telefoon zit nu op1 en op 2 doet hij ook niet

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @AdriaanB2,

Fijn dat je dit kenbaar maakt! Ik wilde meteen voor je op onderzoek uit gaan, alleen was ik blij om te zien dat een telefonische collega van mij flink rond heeft lopen neuzen en vermoedelijk het probleem te pakken had. Mijn collega gaf aan dat je het op het desbetreffende moment niet uit kon testen, is het inmiddels wel gelukt? Ik neem aan dat je de telefoon aangesloten hebt op poort Phone 1? Trek anders gerust aan de bel, dit komt goed!

Reputatie 7
Badge +4

Leuk om te horen @AdriaanB2, ik wens je nog veel belplezier toe! :smile:

Reputatie 7

Hey @19421946,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega. Ook zijn onze techneuten aangestuurd om dit probleem voor je op te lossen. Zodra we een terugkoppeling ontvangen, ben jij de eerste die het hoort! Sorry voor het ongemak, maar we gaan dit oplossen voor je. 

Reputatie 7

Hey @herman-patricia,

Ik zie dat je hier onlangs telefonisch met mijn collega hebt gesproken. Het ziet er naar uit dat je nummerbehoud van je vaste telefonie nu wel goed is gegaan. :relaxed: Werkt alles weer naar behoren? 

Reageer