Beantwoord

Is er een storing in T-Mobile als je je voicemail in wilt stellen (Telefonie Thuis)?

  • 1 April 2018
  • 2 reacties
  • 2633 Bekeken

Reputatie 2
En als je wilt instellen na hoeveel seconden de voicemail moet opnemen, moet je dan deze (https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/2949) stappen volgen of is dat voor mobiele telefonie?

Nummerherkenning werkt bij mij trouwens ook niet, in de display komt het gehele nummer van de beller te staan, beginnend met 0031. Mijn telefoon is geschikt voor nummerherkenning (bij mijn vorige provider werkte het gewoon probleemloos, waarom is alles een probleem bij T-Mobile?)

bujazebra
icon

Beste antwoord door Kaassausje 1 April 2018, 11:24

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi bujazebra.

Die pagina is voor mobiel, deze pagina is voor de T-Thuis voicemail.

Voor nummerherkenning zou je even op deze pagina kunnen kijken. Misschien kom je daar verder mee? Laat anders even weten waar je precies op vastloopt, misschien heeft iemand dan nog een tip.
Reputatie 2
Ik heb dit (https://thuisservice.t-mobile.nl/telefonie/voicemail-instellingen/) stap-voor-stap gedaan, dus ook mijn boodschap bevestigd, maar als ik dan met m'n mobiele telefoon naar huis bel, dan blijft de telefoon maar eindeloos overgaan, maar al wat er komt, geen boodschap. Wat doe ik verkeerd?

En voor wat betreft de nummerherkenning heb ik de telefoonaansluiting langer dan 20 seconden uit de modem gehaald maar daarna verschijnt nog steeds het gehele nummer, incl. 0031, in de display. Wat doe ik dáár verkeerd?

Reageer