Beantwoord

Kan geen 0900 of 0906 enz nummers bellen met huistelefoon

  • 25 March 2019
  • 5 reacties
  • 2308 Bekeken

Weet iemand hoe het komt of wat ik kan doen om 0900 of 0906 enz nummers kan bellen met mijn huistelefoon ? . Ik heb alles laten deblokkeren via T-Mobile . Medewerker aan de telefoon heeft mij te kennen gegeven dat alles goed staat ik zou alle nummers moeten kunnen bellen , en heb ook geen nota's open staan. Echter kan ik nog steeds niet bellen met mijn huistelefoon naar de nummers. Hèb telefoon aan en uit gezet , heb modem onnieuw gestart enz . Als ik nummer bel krijg ik of in gesprek toon of mededeling dit nummer is niet toegestaan . Kan iemand mij helpen dit optelossen ? .
icon

Beste antwoord door Brian 27 March 2019, 15:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi @Elisabeth 1968, dat is gek! Als er geen achterstallige betalingen of blokkades zijn dan kan ik mij zo niet bedenken waarom het niet lukt. Als je mij een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil sturen dan kijk ik graag of ik nog wat kan ontdekken!
Beste Brian , dank u voor uw reactie . Ik heb. Zoals u aangeboden heeft u een pb gestuurd . Ik hoop dat u een oplossing kan vinden voor mijn probleem . Groetjes Elisabeth
Ik zit nog steeds met het probleem dat ik niet naar 0906 of 0900 nummers kan bellen.
Reputatie 7
Hi Elisabeth, ik heb je weer een privébericht gestuurd, hoor ik daar van je? 🙂
Hoi Brian ik heb uw mail beantwoord hoor heeft u die niet ontvangen dan ? Groetjes Elisabeth

Reageer