Beantwoord

Kan niet bellen en niet gebeld worden

• 8 mei 2018
  • 1 reactie
  • 6095 Bekeken

Ik ben naar t-mobilethuis over gestapt last week .
Eerst werkt niets, na mailen en bellen wordt bij PTT op het schakel kast het lijn aangesloten, Nu werkt Internet en WiFi maar mijn vaste telefoon werkt niet. Bellen en gebeld worden werkt niet, continue een gespreektoon van mijn mobiel naar vaste en ook van mijn vaste naar mobiel.
Aansluiting is goed telefoon ook daar ligt het problem niet, s.v.p. help
Bedankt,
Emmanuel
icon

Beste antwoord door Sander 15 mei 2018, 09:56

Hoi E.Manolarakis,

Welkom op onze Community en bedankt voor je bestelling. Niet de gedroomde start begrijp ik, ik kijk snel mee om telefonie werkend te krijgen! Ik heb enkele vragen om te achterhalen wat het probleem kan zijn.

• First things first: kun je controleren of Vast Bellen in je pakket zit?
  • In welke poort van het modem zit de vaste telefoon aangesloten? Controleer dat de kabel in PHONE 1 zit.
  • Sluit de telefoon opnieuw aan. Haal vervolgens de telefoon voor 10 seconden van de stroom.
  • Voer een fabrieksreset uit van het modem. Let op als je jouw Wifi-wachtwoord hebt gewijzigd, wordt deze weer teruggezet naar fabrieksinstellingen.
  • Kun je testen met een ander toestel en een andere telefoonkabel?
  • Welke lampjes branden op het modem? Wat zegt het Voip/Phone lampje?

Ik ben heel benieuwd wat hier uit komt. Als het hierna nog steeds niet lukt, wil je mij dan een privébericht sturen (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN. Vertel ook wat de uitkomst van bovenstaand rijtje is. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi E.Manolarakis,

Welkom op onze Community en bedankt voor je bestelling. Niet de gedroomde start begrijp ik, ik kijk snel mee om telefonie werkend te krijgen! Ik heb enkele vragen om te achterhalen wat het probleem kan zijn.

• First things first: kun je controleren of Vast Bellen in je pakket zit?
  • In welke poort van het modem zit de vaste telefoon aangesloten? Controleer dat de kabel in PHONE 1 zit.
  • Sluit de telefoon opnieuw aan. Haal vervolgens de telefoon voor 10 seconden van de stroom.
  • Voer een fabrieksreset uit van het modem. Let op als je jouw Wifi-wachtwoord hebt gewijzigd, wordt deze weer teruggezet naar fabrieksinstellingen.
  • Kun je testen met een ander toestel en een andere telefoonkabel?
  • Welke lampjes branden op het modem? Wat zegt het Voip/Phone lampje?

Ik ben heel benieuwd wat hier uit komt. Als het hierna nog steeds niet lukt, wil je mij dan een privébericht sturen (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN. Vertel ook wat de uitkomst van bovenstaand rijtje is. 🙂

Reageer