klantvoordeel zie foto


e aanmelding is verstuurd en wordt verwerkt. Zodra dit is verwerkt, word je toegevoegd aan T-Mobile Klantvoordeel. Je ziet hier dan jouw T-Mobile Klantvoordeel overzicht met alle leden.

Je huidige adres:
XXXX
XXXX Moderator edit: geen persoonsgegevens in een openbaar topic plaatsen, thanks! 

Meld alvast alle T-Mobile mobiele abonnementen aan voor T-Mobile Klantvoordeel en zorg dat deze abonnementen op exact hetzelfde adres staan als hierboven weergegeven. Je kunt de T-Mobile mobiele abonnementen aanmelden via My T-Mobile.

state-002_large.png


11 reacties

dit staat er terwijl er staat dat hij 1000 mb zou moeten hebben 

maar niet verder komt als 50 mb 

en bij mobiel staat dat er geen klantvoordeel is 

zouden jullie kunnen kijken hoe dat zit 

gr mario m

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @digiview 

Dit is een openbare community, post geen privé gegevens.

Wanneer heb je je aangemeld voor klantvoordeel? Voor thuis kan het soms even tot een paar dagen duren. Als het langer duurt laat het dan weten dan kijkt een Moderator met je mee.

De snelheid kan je eenvoudig wijzigen via abonnement & instellingen > internet > wijzigen. 

Klantvoordeel voordelen krijg je op mobiel zodra thuis ook geactiveerd is.

hoi dat is gisteren geweest 

maar voor alle duidelijkheid niet op mijn naam maar op de van de buurman 

hij heeft mobiel en tv internet en vast bellen van jullie 

alles is nu actief en aangemeld maar nog steeds de lage internet snelheid van 50 mb ipv 1000mb

terwijl het wel in zijn t mobile thuis staat vermeld huidige snelheid is 1000 mb premium 

en bij mobiel staat geen voordeel vermeld 

gr mario 

Reputatie 7
Badge +15

@digiview

Gebruik je CAT6 bekabeling en kan je de media converter eens even van het stroom halen? Sluit een laptop met een CAT6 internetkabel aan op de modem en test de snelheid via de Ookla speedtest app.

Voor klantvoordeel is het even wachten en zodra het actief is dan heb je ook de voordelen op mobiel.

Later kan een Moderator ook misschien even meekijken en nakijken of alles goed verloopt.

Hoi

gs ik doen bedankt voor de moeite 

 ik dus niets te doen gewoon wachten 

fijne dag nog Gr Mario 

hoi

alles is aangemeld zie ik in zijn t mobile klantvoordeel 

ook de mobiel maar de snelheid  blijt op 50 mb hangen 

hij heeft uit en thuis 25 euro 

 

gr 

Reputatie 7
Badge +15

@digiview 

Na een restart van de mediaconverter zou je gewoon de snelheid moeten hebben die in je T-Mobile thuis account staat, heb je het getest met een laptop die direct op de modem is aangesloten met een CAT6 kabel?

hoi 

het gaat hier niet over de modem die doet het prima 

ik heb het over de internet snelheid van de mobiel 

menner heft uit en thuis van 25 euro per maand unlimited 

 

Reputatie 7
Badge +15

@digiview 

Mobiel zal nooit 1000 Mbit halen,  op mobiel haal je maximaal 256 Mbit als je buiten echt dicht bij een mast staat. Een snelheid boven de 50 Mbit is prima.

Hoi 

 

bedankt voor het snelle antwoord 

alles is dus goed zo 

met gr 

Reputatie 7
Badge +15

@digiview .

Binnen is het vrijwel altijd minder dan buiten. 👍

Reageer