Beantwoord

Lastig vallen door inkomend gesprek ( onbekend nr )

  • 16 December 2018
  • 5 reacties
  • 1287 Bekeken

Hallo,
Wij worden bijna dagelijks lastig gevallen door een inkomend gesprek ( onbekend nummer ).
Dit is 1 keer per dag en meestal rond de klok van 17:30 uur.
Als je opneemt hoor je niets en wordt de verbinding verbroken.
Het maakt ook niet uit wie de telefoon opneemt, het is elke keer hetzelfde.
Dit is allemaal op mijn huis telefoon en uiterst irritant.
Kunnen wij hier iets aan te doen.
De optie om de telefoon thuis weg te doen ( of een ander nr. ) vind ik niets omdat ik andere ( oudere ) niet op de kosten van mobiel bellen wil jagen.
icon

Beste antwoord door Brian 19 December 2018, 11:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Wat betreft je laatste opmerking: tegenwoordig kost bellen vanaf een vast nummer naar een Nederlands vast of mobiel nummer even veel dus je jaagt ouderen niet op extra kosten door ze naar een mobiel nummer te laten bellen.

Maar de echte oplossing is natuurlijk het blokkeren van gesprekken zonder nummerweergave. Even afwachten of iemand weet of dit ingesteld kan worden.
Reputatie 7
Hi @H.Heijmans, ik kan mij voorstellen dat dit erg irritant is! Vanuit de provider kant kunnen we geen specifieke nummers blokkeren. Sommige vaste toestellen bieden zelf wel de mogelijkheid om nummers te blokkeren. Als de overlast aan blijft houden kunnen we in het uiterste geval eventueel wel je vaste nummer veranderen naar een nieuw nummer. Mocht je hier gebruik van willen maken laat het dan zeker weten!
Hallo,
Kan ik er bij T-Mobilethuis bellen voor kiezen dat onbekende nummers ( prive nummers ) allemaal geblokkeerd worden.
De meeste instanties die met een prive nummer bellen gebruiken over het algemeen mijn mobiel nr.
Hai! Het zal een bedrijf zijn die automatisch heel veel nummers belt. Ik zou het bel me niet register proberen. Op www.bel-me-niet.nl kun je je registreren. Gr. Rogier
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,
Kan ik er bij T-Mobilethuis bellen voor kiezen dat onbekende nummers ( prive nummers ) allemaal geblokkeerd worden.
De meeste instanties die met een prive nummer bellen gebruiken over het algemeen mijn mobiel nr.


Zoals @Brian al aangaf is blokkeren helaas niet mogelijk in b.v. het modem.

Reageer