Beantwoord

Mijn huistelefoon is ermee opgehouden.

  • 25 October 2019
  • 5 reacties
  • 1296 Bekeken

Reputatie 2

Hallo, sinds kort werkt mijn huistelefoon niet meer.

Kan er niet meer mee in en uitbellen.

Als ik mezelf bel dan krijg je de melding deze telefoon is niet bereikbaar.

Verder heb ik niets aan de telefoon veranderd. en de kabels zitten erin.

Op het modem is het lampje voip groen, als ik inlog staat er bij telefonie dat de lijn geactiveerd is, en deze is inactief.

 

Een modem reset heeft ook niet geholpen.

Iemand nog een idee wat er gebeurt zou kunnen zijn?

 

Bedankt voor het meedenken.

Jo!

icon

Beste antwoord door Sander 8 November 2019, 13:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jomanda

 

Wat fijn om te horen dat jouw telefoon probleem opgelost is! Als we je met iets anders kunnen helpen, laat het me dan weten. We zitten elke dag voor je klaar. :smile: ​​​​​​​

Reputatie 2

Hallo Sander hierbij mijn ietwat late reactie, dit omdat ik dit een niet zo prettig forum vindt.

Heb ik ja al eerder gepost de vervelende popup,

Deze blijft me terroriseren ook als ik aan het typen ben vandaar.

 

Maar goed toch blijft de hulp in het forum beter dan de helpdesk dus af en toe bijt ik me hier doorheen.

 

Zie dat ik nog steeds twee klantnummers in mijn header heb, zal ik aanpassen. De tweede is van mijn zoon met het upload probleem. Dit is met veel tijd, moeite en tegenwerking gelukkig opgelost,

Inderdaad hier is geen telefonie aanwezig, en dat hoeft ook niet aangezet te worden.

 

Gelukkig is het telefoon probleem op mijn adres uit de wereld. Dus eigenlijk is op dit moment weer alles voor elkaar.

Met vriendelijke groet:

Jo!

Reputatie 7

Hi @Jomanda

 

Ik help je graag verder! Normaal gesproken verwijs ik naar dit stappenplan: Hulp bij telefoneren. Het gaat er dan voornamelijk om dat je met een ander toestel en kabel test en om te controleren of de telefoon op Phone 1 zit aangesloten op het modem. In jouw geval is dit niet nodig. Je hebt namelijk geen telefonie in je abonnement. Je hebt een zogenoemd “Internet only” abonnement. Ik kan voor € 2,50 per maand vaste Telefonie bij je activeren als je dat wenst. Ook hebben we andere belabonnement: Thuis vast Bellen

 

Ik hoor het graag als je hier gebruik van wilt maken! 

Reputatie 7
Badge +5

@Jomanda 

De “razende hoeveelheid reacties” gaf al aan dat er weinig of geen mensen waren die op jouw vraag een antwoord konden geven.

Je had de meest voor de hand liggende dingen zoals modem reset en kabel controles zelf al uitgevoerd. Als enige had dit aangevuld kunnen worden met het advies om de stekkertjes een keer los te nemen en weer in te steken om eventueel slecht contact uit te sluiten.

Ook het ontbreken van aanvullende info zoals dat het internet of TV wel werkten had de slimme meelezers informatie kunnen aanreiken om mee te denken en een oplossing te bewerkstelligen..

Maar nu een vraag; Kun je ons deelgenoot maken van de oplossing of wat de oorzaak was van jouw probleem ?

Reputatie 2

Ondanks de razende hoeveelheid tips is het gelukt dit op te lossen.

Bedankt voor het meedenken.

Jo!

Reageer