Beantwoord

Mijn Siemens dect basisstation sluit niet aan op de nieuwe zyxel modem. Wat te doen?

  • 8 June 2019
  • 3 reacties
  • 1721 Bekeken

Ik heb net een nieuwe internet en bellen aansluiting met de nieuwe zyxel modem.
ik heb 2 telefoon poorten. Mijn tafel telefoon doet het prima op beide aansluitingen maar mijn Siemens Dect vindt geen verbinding.

Hoe kan ik een dect station aansluiten?
icon

Beste antwoord door tmoesel 8 June 2019, 19:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het hoort gewoon plug 'n play te zijn. Hoe heb je de boel aangesloten? Vanaf je DECT hoofdstation gelijk met een telefoonkabel in de Zyxel modem gestopt?
Wat is het model van je Siemens toestel?

Groet,
Reputatie 6
Heb je een tweede telefoonnummer is de vraag, zie pagina 14 van: https://thuisservice.t-mobile.nl/thuis-assets/downloads/handleidingen/thuis-handleiding-dsl-snel-van-start--zyxel.pdf

Heb je maar 1 telefoon nummer, dan hangt het van de Zyxel firmware/configuratie af of je de beide groene poorten aan 1 telefoonnummer kan koppelen. Wellicht kun je een screenshot plaatsen van de configurator.
Reputatie 7
Hoi @momonique,

Hier help ik graag bij! Ik vermoed dat van één van de bovenstaande twee antwoorden er eentje juist is. Je kunt alleen Phone1 gebruiken als je één telefoonnummer hebt. Wellicht dat het Siemens toestel niet meer goed functioneert als het met andere toestellen wel werkt.

Houd je ons op de hoogte?

Reageer