Beantwoord

Mijn vaste telefoon werkt al 3 maanden niet

  • 10 October 2020
  • 4 reacties
  • 719 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Help !!! Help !!!

Mijn vaste telefoon werkt sinds de aansluiting niet,13 juli 2020  (dus al  3,5 maanden !!!). Ik kan niet bellen en gebeld worden. Hiervoor heb ik 14 keer de klantenservice gebeld, maar als ik de klantenservice bel dan wordt elke keer een ticket aangemaakt en deze wordt vervolgens na 15 dagen door de technische dienst afgesloten!! Ik krijg helemaal  geen bericht over de status van mijn klacht en moet ik weer de klantenservice bellen. Ik heb ook 3 keer een klachtbrief gestuurd naar de klantenservice, maar kreeg een automatische bericht dat ze door grote drukte mij na 6 dagen pas kunnen bellen. Vervolgens neemt niemand contact met me op !!!!! wat een slechte service van T-Mobile. 

Er is een keer een monteur van Gudion geweest en die heeft alles nagecheckt en kan mijn probleem niet oplossen !! 

Ik ben het nu spuugzat  en heb zo spijt dat ik overgestapt ben naar T-mobile !!!  Bij mijn vorige provider SOLCON wordt je meteen geholpen door de technische dienst, maar bij T-mobile neemt niemand contact met je op van de technische dienst !!!  

Een medewerker van de klantenservice adviseerde mij i.p.v mijn problemen op te lossen een klacht te plaatsen op sociaalmedia of T-Mobile Community. Hij hoopt dat ik zo de aandacht kan trekken en eindelijk misschien geholpen kan worden. Dit is toch belachelijk !!!! en omgekeerde wereld.

Mijn laatste ticket staat bij jullie nog open maar ben bang dat het weer door technische dienst afgesloten wordt zonder het probleem op te lossen. Ik hoop dat u eindelijk een klant serieus gaat nemen die sinds 13 juli 14 keer gebeld heeft !!!!

icon

Beste antwoord door Brian 15 October 2020, 16:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hi @Alico, ik help je uiteraard graag! Ik heb nagekeken wat er inmiddels allemaal al is gebeurd en onze technische dienst ziet binnenkomende en uitgaande gesprekken op de modem. Dit betekent dus dat de gesprekken wel gewoon goed aankomen. Van welk merk en type telefoon maak je gebruik? Niet alle toestellen kunnen overweg met het systeem dat wij gebruiken en ik vermoed dat het in dit geval wel eens aan het toestel kan liggen. Ik hoor het graag!

Beste Brian ,

Bedankt voor uw snelle actie 

Technische dienst maakt het weer dezelfde fout!! Ik heb al 14 keer verteld dat de telefonische  oproepen niet bij mijn toestel binnen komen !! Ze zien mischien op afstand  in en uitkomende  oproepen bij modem komen maar niet bij mijn toestel .

 Er is 14 agustus een monteur van Gudion bij mij thuis geweest . Hij heeft zijn eigen toestel gebruikt en zelfs een andere nieuwe modem geprobeerd zonder resultaat . Hij heeft een verslag naar t.mobile gestuurd maar volgens mij is dit door technische dienst niet gelezen !!

Ik gebruik  zelf een Lifetec LT 81380 toestel. Ik heb ook een andere toestel Profoon TX-117/10 geprobeert maar deze doet het ook niet .

ik denk dat de monteur van Gudion een geschikte toestel bij zich had maar die deed ook niet .

ik heb bijna elke keer bij klantenservice gesmeekt of de technische dienst mij persoonlijk kan bellen maar dat doen ze niet en sluiten elke keer( 14x)  mijn klacht af met de melding dat de telefoonverkeer goed werkt 

 

​​​Ik hoop eindelijk dat u mijn probleem kan oplossen want 3,5 maanden zonder vaste telefoon zitten en mijn zieke moeder niet kan bellen is zeer frustrerend 

Reputatie 7

Hi @Alico, dank voor de toelichting. Ik heb onze technische dienst nog een keer verzocht om er goed naar te kijken maar ik weet niet of we het probleem kunnen verhelpen. Er komen namelijk gesprekken door, in dat geval is er niet heel veel meer dat we kunnen doen maar ik heb duidelijk aangegeven dat er geen gehoor is, ook niet tijdens het testen door Guidion. We gaan er weer mee aan de slag!

Beste Brian,

De gesprekken komen niet naar mijn toestel ! De technische dienst ( niet Gudion) moet bij mij thuis komen en onderzoeken wat de oorzaak is ? 

Zo op afstand lossen ze al 3,5 maanden niks op . De monteur Gudion heeft mij verteld dat het mischien bij kpn de overschakeling of nummerportering niet goed zit of geregeld ? 

Ik wil eindelijk mijn vaste telefonie gebruiken en hoop dat technische dienst bij mij thuis komt of contact met me neemt .

Ik ben bang dat ze weer mijn open staande ticket afsluiten !! 

Ik wacht even af en hoor graag van je wat de oplossing zal zijn 

Alvast bedankt 

 

Reageer