Beantwoord

Na modemwissel heb ik geen nummerherkenning meer op mijn huistelefoon bij inkomende gesprekken.

  • 22 januari 2019
  • 2 reacties
  • 660 Bekeken

Na modemwissel heb ik geen nummerherkenning meer op mijn huistelefoon bij inkomende gesprekken.
Ik heb de klantenservice van T-Mobile al twee keer over gebeld maar ik krijg geen antwoord waar deze aan kan liggen.
ik hoop dat er in deze topic wel iets aan gedaan kan worden.
icon

Beste antwoord door Piotr 25 januari 2019, 11:04

Hey @Gerard 37,

Ik zie inmiddels dat er een taak openstaat naar onze technische dienst betreft dit probleem. Heeft nummerherkenning het wel altijd gedaan? Zodra we een terugkoppeling krijgen, nemen we contact met je op!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey @Gerard 37,

Ik zie inmiddels dat er een taak openstaat naar onze technische dienst betreft dit probleem. Heeft nummerherkenning het wel altijd gedaan? Zodra we een terugkoppeling krijgen, nemen we contact met je op!
Piotr,

Ik heb altijd wel nummerweergave gehad maar zoals al omschreef is deze na het wisselen van het modem ineens weggevallen , waarom ??? Ik heb ook al contact gehad met de klantenservice van T-Mobile maar ook bij hun is dit euvel een groot raadsel.

Reageer