Ik heb de klantenservice van T-Mobile al twee keer over gebeld maar ik krijg geen antwoord waar deze aan kan liggen.
ik hoop dat er in deze topic wel iets aan gedaan kan worden.
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineelBeste antwoord door Piotr
Bekijk origineelSinds glasvezel geen nummerherkenning in mijn vaste telefoon
Graag advies😊
Meerdere topics over dit fenomeen.
Kort gezegd; In de modem instellingen naar 3 streepjes menu rechtsboven → Voip → Phone → Regio
Stel daar land in op Belgie en/of wijzig Caller-Id signaal van FSK naar DTMF.
Uitproberen welke instelling voor jouw telefoon nodig is. Soms is herstart modem nodig
Sinds 4 juni glasvezelaansluiting en ook problemen met nummerherkenning. Gisteren eerst dtmf ingesteld om er vervolgens vandaag achter te komen dat dan je complete telefoon hangt en je niet meer bereikbaar bent totdat het modem opnieuw is opgestart. Daar krijg je geen waarschuwing voor.
Instellen van dtmf hielp trouwens niet, maar met regio België en weer opnieuw opstarten deed nummerherkenning het wel.
wij hebben een oude set met 3 panasonic dect telefoons.
kortom:
op Zyxel T54 onder
menu / voip / telefoon kiezen voor
Regio
Regio-instelling BEL - Belgi禱
Signaaltype beller-ID DTMF
Servicemodus van gesprek Europe Type
Let op: Wanneer de regio-instelling wordt gewijzigd, moet je het apparaat opnieuw opstarten voordat de instellingen van kracht worden.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.