Beantwoord

Naar onze Vaste telefoon kan gebeld worden

  • 16 December 2020
  • 5 reacties
  • 402 Bekeken

ik heb vorige week gebeld over mijn vaste telefoon. Het probleem zou worden doorgestuurd worden naar een ander afdeling. Ik zou afgelopen maandag een email krijgen hoe en wat. Nog niks gehoord. Het volgende probleem is er aan de hand . Er kan niet meer NAAR ons gebeld worden ()....het nummer is niet meer ingebruik wordt er gezegt. Als ik met mijn vaste telefoon naar mijn mobiel bel komt er een vreemd nr in mijn scherm van mijn mobiel ( uit Deventer ??) Ik woon in Leeuwarden.......ook word ik afgelopen dagen regelmatig gebeld met vreemde 06 nrs op mijn vaste telefoon...deze neem ik niet op want mijn eigen vaste nr doet t niet immers niet meer en vertrouw het niet. Hoe Kan dit opgelost worden?

 

PERSOONLIJKE GEGEVENS VERWIJDERD - MODERATOR

icon

Beste antwoord door tjits4 19 December 2020, 11:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hi @tjits4 ,

Goed dat je dit hier bij ons aankaart! Dit willen we natuurlijk voor je oplossen. Ik zie dat er vlak nadat je ons een bericht hebt gestuurd, bericht is ontvangen van de technische dienst met een update. Zij geven aan de situatie vanuit het modem te hebben bekeken en zien dat de gesprekken bij je binnenkomen. Zijn de problemen inmiddels opgelost? Ik hoor het graag van je! 

Ik heb geen bericht ontvangen van technische dienst. Kan nog steeds niet gebeld worden op mijn vaste telefoon. Er wordt wel gebeld maar heb waarschijnlijk een telnr van iemand uit Deventer gekregen ?? Als ik met mijn vaste tel naar mijn mobiel bel ...krijg ik een nr te zien in display uit Deventer. Ik heb t net weer geprobeerd om mijn vaste nr te bellen...en nog steeds het nr is niet ingebruik 

 

Reputatie 7

Hoi @tjits4

 

We hebben de opdracht voor onze technische dienst opnieuw uitgebreid met deze informatie. Zodra we meer weten, laten we het weten. 

 

PS. Ik zie dat je gebeld hebt, dit topic hebt aangemaakt en via social media contact hebt gezocht. Ik wil je vragen om één van deze contactkanalen te kiezen. Zo weten we zeker dat we geen bericht van jouw missen en er zaken parallel aan elkaar lopen. Hierdoor kan alleen maar vertraging ontstaan. 

Ik ga verder op Social media 😊

Bedankt iig 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @tjits4, names Boris en Sander: graag gedaan hoor! Mocht jouw voorkeur qua contactkanaal nog veranderen, weet dat je altijd op de Community welkom bent. :smile: Ik hoop dat het snel is opgelost!

Reageer