Netflix, Videoland, Youtube via TV Box

  • 20 July 2019
  • 4 reacties
  • 4944 Bekeken

Geachte meneer, mevrouw.

Heb al glasvezel toen Vodafone met glasvezel begon ,
het komt langzamerhand gedateerd over ,je kunt
Netflix, Videoland en Youtube kun je niet via de minigids gebruiken.

Ja via chromcast, maar dat zijn allemaal extra handelingen, als ik bij onze kinderen kijk,wat de mogelijkheden zijn met Mediabox Next van Ziggo, bijvoorbeeld stem besturing, uitgebreid menu met apps.

Denk dat t-mobile er kritisch naar moet gaan kijken, en zich gaan afvragen, lopen wij niet achter bij andere providers, en met het risico dat klanten overstappen .

Met Vriendelijke Groet.

Brian 4 jaar geleden

Hi @Hilbrand, bedankt voor de feedback! We zijn hier zeker over aan het nadenken en we laten dit jaar hopelijk leuk nieuws! 🙂

 

Je kunt jouw wens altijd met ons delen in dit wishlist topic: Wensen en suggesties T-Mobile Thuis

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 6
@Hilbrand Dat is inderdaad waar, maar ziggo, kpn enz.. zijn al wat langer bezig dan T-Mobile. Ik vind op het het moment andere dingen, zoals opnemen via EPG belangrijker dan een app op de meidabox.

En als je een smart tv hebt, dan heb je de apps toch ook? Ik kom van KPN die heeft ook een hoop apps, maar die heb ik nog nooit geprobeerd.
Reputatie 3
Bedankt voor je reactie ,

Bij onze smart tv (Panasonic)zijn de apps als sneeuw voor de zon verdwenen , wordt niet meer ondersteund.

Via Smartphone, Tablet en chromcast is het vooral lastig voor de kleinkinderen, om gelijk een nieuwe smart tv kopen voor de apps gaat mij te ver.

Zo heeft iedereen zijn eigen wensen, Wij nemen namelijk
geen programma's op.

Groet ,Hilbrand.
Reputatie 6
@Fishermann Ik ben het inderdaad met je eens dat het smart gedeelte van de tv, te wensen over laat. Mijn antwoord was dan ook wel een beetje te kort door de bocht. Er is hier een wensen topic, maar ben bang dat apps nog niet zo hoog op de lijst staat. Er zijn in ieder geval nog genoeg punten voor verbetering.
Reputatie 7

Hi @Hilbrand, bedankt voor de feedback! We zijn hier zeker over aan het nadenken en we laten dit jaar hopelijk leuk nieuws! 🙂

 

Je kunt jouw wens altijd met ons delen in dit wishlist topic: Wensen en suggesties T-Mobile Thuis