Beantwoord

Nummerblokkering


Kan je telefoonnummers blokkeren, die jezelf wil ingeven/opgeven bij T-Mobile?

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 13 March 2021, 10:35

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @MarcUitG  Welkom! Uiteraard kan je alles blokkeren in je eigen telefoon. Zelfs je eigen nummer.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MarcUitG 

Gaat het om T-Mobile mobiel?

Op je telefoon zou je een specifieke nummer gewoon zelf moeten kunnen blokkeren.

Nee, vaste telefonie

 

Reputatie 7
Badge +15

Servicenummers kunnen denk ik wel geblokkeerd worden andere nummers weet ik niet.

Ik zou graag andere telefoonnummers, dus behalve service-nummers!

 

Reputatie 7
Badge +14

Nee, dat is niet mogelijk.

Wellicht om over na te denken bij T-MObile

Reputatie 7
Badge +14

Wat zou daar het nut van zijn. Ook enig idee wat voor techniek je nodig hebt om inkomende nummers per aansluiting te administreren, bij gespreksopbouw te verifiëren en ook nog voor jou als klant aanpasbaar te maken.

De meest pragmatische oplossing is dat jij een vaste telefoon koopt die een verschillende ringtones per nummer ondersteund. Voor de nummers die jij niet wilt horen overgaan selecteer je dan een 'stille" ringtoon.

Reputatie 7
Badge +14

@MarcUitG Wordt je lastig gevallen dan is het misschien een optie om een ander telefoonnummer aan te vragen en dat nummer dan als geheimnummer te  laten registreren.

Verder kan je jezelf opgeven op het Bel me niet register dan mogen bedrijven je niet meer lastig vallen.

Heb je een telefoon met een display dan zie je ook wie je 📞 en druk je hem gewoon weg.

Als TM nummers moet gaan blokkeren krijgen ze er een dagtaak bij.

Volgens mij mag dat ook helemaal niet vanuit de provider (uitzonderingen misschien maar dat weet ik niet)

Dus misschien toch een ander nummer nemen.

Succes en fijn weekend

 

Reputatie 6

Hoi @MarcUitG, de antwoorden die je hierboven leest zijn correct betreffende inkomende oproepen. Ik kan echter uit jouw bericht niet opmaken of het gaat om inkomende of uitgaande oproepen. Voor uitgaande oproepen kun je opties als internationale nummers, erotische nummer, amusementsnummer en servicenummers wel blokkeren. Je doet het gemakkelijk via jouw T-Mobile Thuis pagina

Het gaat om inkomende telefoonnummers....

Jammer dat in het modem niet de mogelijkheid geboden wordt om inkomende gesprekken/nummers te blokkeren. Een eerdere Zyxel modem (oud Telfort modem)kon dit wel. Was een enorme uitkomst. 

Misschien iets voor een toekomstige firmware update?

ik heb een vraag hoe kan ik een Nummerblokkering op een vaste telefoon lijn.

ben al paar keer gebeld soms wel de hele week onder nummer 020-8947042 vragen over vragen lijst 

marketing we ken deze nummer echt irritant nummer. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @jamesrobert,

Jammer om te horen dat je al een tijdje geteisterd wordt door het nummer, hier kunnen wij ongetwijfeld wat aan doen! Aangezien je gebeld wordt door een commercieel bedrijf, raad ik je aan om dit te melden bij het Meldpunt Telemarketing. Daarnaast kunnen wij de eigenaar van het nummer ook aanspreken middels het meldformulier voor telefonische overlast. Hopelijk kan je snel weer van je rust genieten.

Reageer