Voorts bevreemd mij dat uw helpdesk nummer 1200 niet bereikbaar is, dat is uit talloze pogingen gebleken.
Beste antwoord door Brian
Hi Jolo1946, zou je de volgende stappen eens willen proberen:
Haal de modem en het basis station ongeveer 10 seconden van de stroom. Als je meerere basisstations haalt haal ze dan allemaal van de stroom.
Sluit de modem daarna weer aan en daarna de basisstations.
Als dit niet werkt dan kan je de modem terugzetten naar de fabrieksinstellingen door de 'reset' of 'FR' knop een aantal seconden in te drukken met een paperclip of tandenstoker totdat alle lampjes op de modem gaan branden.
Je kan ook testen of het aanpassen van de nummerweergave effect heeft. Dit kan je als volgt doen:
Je kan in het toestel zelf de instellingen veranderen van een 10 cijferige telefoongids naar een 11 cijferige.
We geven telefoonnumers namelijk zo door: 316xxxxxxxx. Het kan zijn dat nummers die als 00316xxxxxxxx of 06xxxxxxxx zijn opgeslagen niet herkend worden door het toestel. Door de nummer opnieuw op te slaan zonder 0, dus beginnende met bijvoorbeeld 316 kan het zijn dat het nummer wél weer herkend wordt. Ik hoor graag of het gelukt is!