Beantwoord

Nummerherkenning uitgaand aanzetten

  • 4 December 2020
  • 6 reacties
  • 594 Bekeken

Reputatie 1

Ik wil graag ons eigen vaste telefoonnummer aanzetten zodat het gezien wordt bij uitgaande gesprekken. Hoe doe ik dat?

Gegoogled en hier gezocht maar vind geen oplossing.

Nummerherkenning inkomend werkt wel.

Dank voor de hulp

icon

Beste antwoord door Brian 8 December 2020, 11:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hoi @Sasa1963 , ben ik het met je eens hoor! Wellicht dat het in de toekomst anders zal zijn, maar voorlopig moeten we het op deze manier doen. In ieder geval super dat het nu werkt! 😉

Dank voor de snelle reactie. Ik ben echt blij dat mijn probleem zo snel opgelost is!!

Maar zou het niet klantvriendelijker zijn om deze optie gewoon in my t-mobile in te zetten? Ik heb wel even moeten zoeken om hier terecht te komen. En ik zou redenen kunnen hebben om mijn nummer regelmatig wel of niet zichtbaar te hebben. Dan zou dus een optie in my t-mobile heel handig zijn. En zouden klanten blijer zijn!

Groetjes en zelf ook mooie dagen toegewenst

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sasa1963, ook bij jou zal nummerherkenning nu bij uitgaande gesprekken werken. Een mooie dag toegewenst en stay safe!

Hallo,

ik heb hetzelfde probleem, geen nummer bij uitgaande gesprekken. Kan dit ook voor ons aangezet worden?

 

Groetjes

Sasa

Reputatie 1

Hartelijk dank

Reputatie 7

Hi @zad75455, ik heb de nummerweergave zojuist voor je aangezet en het nummer zou nu zichtbaar moeten zijn! :slight_smile:

Reageer