Beantwoord

nummerherkenning werkt niet

  • 18 October 2019
  • 4 reacties
  • 1404 Bekeken

Wat een teleurstelling na de overstap van Ziggo naar T mobile thuis. een klein probleem met de verbinding werd niet opgelost door de helpdesk afspraak met monteur was nodig. wachttijd 10 dagen.

belachelijk. een tip van vriend was router ff uitzetten en op nieuw starten. hoera probleem opgelost.

Echter de beloofde ( winkel) nummerherkenning werkt niet.

Ik heb in de agenda de opzegdatum alvast gelegd want bij zo n bedrijf die zijn toezegging niet nakomt wil ik niet blijven.

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 October 2019, 18:29

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @maarten.molenaar 

Welkom op de community!

Bedoel je nummerweergave voor inkomende gesprekken? Nummerweergave wordt helaas nog niet ondersteund door alle toestellen.

In deze topic lees je daar meer over.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker voor je is.

Kom nou niet met die flauwe smoes….

De meeste mensen die in de community hierover klagen komen bij een andere provider vandaan waar het wel werkte.
het zal wel een centenkwestie zijn dat het überhaupt aan de orde is én dat het nog niet opgelost is...

Reputatie 7

Hallo @maarten.molenaar 

 

Het klopt, nummerweergave met de Zyxel T50 werkt niet goed door een bug in de firmware.

De oplossing hiervan komt samen met andere bugs die opgelost zijn met de volgende firmware update van het modem. De update is klaar en word op dit moment getest.

Dan zeur ik toch nog even over die centenkwestie: hoe kan het nu zijn dat als er een fatsoenlijke inkoper zit dit gebeurt?

Zoiets hoort toch getest te zijn voordat tot aanschaf wordt overgegaan? Dat kan toch bijna niet anders zijn dan verkeerde zuinigheid?

Reageer