Beantwoord

Nummerportatie naar Cheap Connect

  • 20 December 2018
  • 1 reactie
  • 1254 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Hi,

Ik wil graag mijn nummer porteren naar cheap connect. Vanaf morgen is mijn 6 maanden korting verlopen en wil Bellen uit zetten, maar ik wil wel graag gebeld kunnen worden op mijn huidige nummer.

Ik vraag dus de portatie aan bij Cheap Connect. Ik neem aan dat deze door T-Mobile wordt opgepakt. Na ongeveer 15 dagen is volgens Cheap connect de portatie rond.

Krijg ik van T-Mobile dan een nieuw nummer of wordt de dienst Bellen vanzelf uitgezet?
En is het überhaupt mogelijk om de portatie nu al in gang te zetten?
icon

Beste antwoord door Brian 21 December 2018, 15:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi martva, in dit geval kan het beste je Telefonie abonnement door laten lopen totdat de nummerportering goed is gekeurd.
Cheap Connect zegt op hun website:

Wanneer moet ik mijn oude provider opzeggen? (bij nummerbehoud)
De portering van uw nummer is tevens een opzegging van de dienst van het nummer. Het kan zijn dat u meerdere diensten bij uw provider afneemt, dan is een nummer portering geen opzegging voor uw overige diensten.

Let op: Cheapconnect is alleen bezig met de nummer portering, de daadwerkelijk opzegging en/of controle ervan blijft uw eigen verantwoordelijkheid.
CheapConnect adviseert u pas op te zeggen na de acceptatie datum van de portering. Let op dat u daarbij vermeldt dat het niet om een beëindiging van het nummer gaat van om een uitgaande portering.


Edit: Wanneer wij een nummerporteringsverzoek ontvangen zetten wij ook direct het Bellen abonnement stop (de rest blijft uiteraard gewoon doorlopen)

Reageer