Beantwoord

Nummervermelding in telefoonboek of via internet

  • 11 January 2018
  • 8 reacties
  • 3349 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7
Probeer nu al een tijdje mijn nummer juist vermeld te krijgen( nu al ongeveer 2 jaar, dus dit liep ook al bij Vodafone)
Heb al een vermelding gehad met mijn tijdelijke nummer. Toen een editie van de papieren gids helemaal geen vermelding. En nu via internet helemaal niet meer te vinden.

Heb vanavond contact gehad met de "klantenservice" zo noemen zij zich.
Alles staat inderdaad goed om een juiste vermelding te krijgen. Krijg het advies om bij iedere site maar persoonlijk mijn nummer door te geven. Het punt is, deze melding kan alleen je provider doen.
En later kom ik deze info tegen op de site van T-mobile:

T-Mobile ThuisTelefonieTelefoongidsvermelding

Telefoongidsvermelding
Je telefoonnummer in de telefoongids

Je wensen voor de vermelding telefoongids heb je doorgegeven bij je aanvraag.

Heb je doorgegeven dat je niet vermeld wil worden en wil je dit achteraf aangepast hebben neem dan contact op met de klantenservice.

Je kunt de opname van je persoonsgegevens in de telefoongids en/of het abonneebestand voor nummer informatiediensten altijd wijzigen, bijvoorbeeld in de standaardwijze van bekendmaken of de manier waarop je telefoonnummer vermeld wordt.

Wanneer je een wijziging doorgeeft moet je er wel rekening mee houden dat het telefoonboek maar één (1) keer per jaar wordt gedrukt. Je gegevens in het abonneebestand voor internet nummerinformatiediensten worden zo snel mogelijk aangepast.

Bel onze klantenservice:
0800-0092

Beetje vreemde gang van zaken.
Krijg via de telefoon het ene advies op de site een ander advies.
Nu ben ik al geen fan van deze klantenservice, maar ja we hebben niets anders
Voor de rest heb ik meestal wel volop kunnen genieten van de geboden diensten.

Graag zou ik toch een actie zien vanuit T-mobile om de nummervermelding op internet in ieder geval goed te regelen. Voor de papieren versie is het helaas te laat. Laatste versie is inmiddels in aantocht

Met vriendelijke groet,
Een beetje teleurgestelde klant.
icon

Beste antwoord door Brian 20 February 2018, 17:52

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hi soepkip67, ik heb het meteen voor je nagekeken en de vermelding in de telefoongids staat aan. Ik heb de nieuwe gegevens voor de zekerheid nog een keer doorgegeven zodat je tijdelijke nummer aangepast wordt naar het juiste nummer. Dit zou binnen een maand zichtbaar moeten zijn in de online telefoongids!
Reputatie 7
Badge +7
@Brian,

Dank je voor je medewerking.
Vindt het alleen jammer dat dit niet gewoon op een normale manier via klantenservice kan.
Want dit mag de naam service niet hebben.
Maar nogmaals dank voor je inspanning, hopelijk lukt het nu wel.
Reputatie 7
Graag gedaan hoor, jammer om te horen dat niet via de telefonische klantenservice is gelukt, dat gaan we de volgende keer beter doen, beloofd! 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Hi soepkip67, ik heb het meteen voor je nagekeken en de vermelding in de telefoongids staat aan. Ik heb de nieuwe gegevens voor de zekerheid nog een keer doorgegeven zodat je tijdelijke nummer aangepast wordt naar het juiste nummer. Dit zou binnen een maand zichtbaar moeten zijn in de online telefoongids!

@Brian,
Helaas ben ik nog steeds niet te vinden via telefoonboek.nl of telefoongids.nl.
Via omgekeerd zoeken kan ik het wel vinden maar nog steeds met het verkeerde nummer.
Hoe nu verder?
Reputatie 7
Hi soepkip67, hoewel ik toch 90% zeker ben dat ik de vermelding in het telefoonboek de vorige keer heb geactiveerd stond de functie uit. Ik heb deze alsnog/weer aangezet. Derde keer is scheepsrecht in dit geval! Mocht het om de één of andere reden nu toch weer niet lukken laat het mij dan weten, dan schakel ik onze technische dienst hier voor in.
Reputatie 7
Badge +7
@Brian,

Sorry voor de late reactie, ben een beetje druk geweest de laatste tijd.
Ik laat het over een tijdje weten of het gelukt is.
Reputatie 7
Badge +7
@Brian,

Het is voor een gedeelte gelukt. Via telefoongids.nl ben ik wel te vinden.
Via telefoonboek.nl nog niet. Misschien dat deze site nog even tijd nodig heeft.
Reputatie 7
Hi soepkip67, goed om te horen dat het gelukt is met de vermelding in telefoongids.nl! Ik heb het meteen even voor je uitgezocht en telefoonboek.nl is een zelfstandig bedrijf dus ik weet niet of en hoe zij hun informatie doorkrijgen dus dat zou inderdaad langer kunnen duren! 🙂

Reageer