Beantwoord

Nummerweergave en blokbeeld

  • 15 October 2019
  • 11 reacties
  • 1418 Bekeken

Graag zou een aantal antwoorden willen, 

1. Wat de opzet van dit forum.

2. Wie geeft er antwoorden .

3. Wie komt afspraken na

Ben nu 4 maanden klant , en zeker niet te vreden. Internet is goed daar geen klachten over. , telefonie werkt nummer herkenning niet  nummer Word wel in het modem herkend maar niet door gegeven naar het toestel.

Beeld van de tv is niet strak  blokt regelmatig, dit op meerdere zenders. 

Antwoord van T-mobile  binnen kort komt de nieuwe firmware , nu ruim 2 maanden verder geen oplossing.

Graag hoor ik wanneer komt de nieuwe firmware en worden problemen opgelost.

En als ik het forum lees met mij vele anderen.

icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 16 October 2019, 00:33

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
  1. Dit is een klantenforum waarop ook T-Mobile moderators actief zijn om klanten te helpen die niet al met tips van anderen zijn geholpen.
  2. Dat kunnen zowel andere klanten als T-Mobile medewerkers zijn. E.e.a. Is afhankelijk van de vraag of het probleem.
  3. T-Mobile moderators kunnen zaken in gang zetten of afspraken maken. Zij zijn dan ook degenen die die afspraken moeten nakomen. 

Met informatie over de firmware kan ik je helaas niet helpen, wellicht een andere klant en anders een T-Mobile moderator.

Dus nog steeds geen antwoord , wanneer worden de problemen verholpen , deze gaan nu al een maand of 3 op dit forum rond en ook de telefonische helpdeskmedewerker kan geen antwoord geven.. ik ben dus niet tevreden . Zal waarschijnlijk mijn contract van jaar uit moeten zitten. Maar dat is het dan ook voor mij. Erg jammer.

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben bang dat je op de firmwareupdate nog geen antwoord krijgt. Pas als de update bij de leverancier klaar is zal verder gecommuniceerd worden. 

De blokjes lijkt een andere oorzaak te hebben. Dit geldt voor een beperkte groep gebruikers in bepaalde gebieden. Dit probleem is al een tijd in onderzoek, maar de tot nu toe geboden oplossingen hebben nog niet het gewenste effect. 

Nou…. dat van die blokjes in een beperkte regio…

Die laat ik aan jou.

Die blokjes zijn een indicatie dat de bitstream niet goed loopt en bij mij resulteerd dat er in dat ik toch wel met enige regelmaat mijn modem moet resetten omdat het helemaal niet meer loopt.
Bij mij is in de buurt van Apeldoorn en ik heb op dit forum al allerlei andere regio's langs zien komen.

Volgens mij heeft T-Mobile een behoorlijk netwerk probleem en wil men daar niet voor uitkomen.

Iedereen zie ik ook schrijven dat internet wel werkt en dat is ook logisch. Of dat nu af en toe eem beetje hikt is voor die toepassing niet spannend.

Ik heb hetzelfde als Bartpiek. Ik heb me er bij neergelegd dat het is wat het is en dat blijkbaar T-Mobile geen zin, tijd of kennis in huis heeft om een en ander op te lossen. Van KPN was ik dat heel anders gewend.

Ook ik zit mijn jaar uit met als bij effect dat mijn vrouw regelmatig moppert, en dan ben ik ook echt weg!

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb geen beperkte regio gesteld, maar beperkte gebieden. Met andere woorden het zijn een aantal gebieden waar dit kan optreden. Het herstarten van modem en/of TV box kan tijdelijk helpen. Zoals elders op het forum al gemeld is, lijkt het een netwerkprobleem. De netwerkpartijen zijn er mee bezig. T-Mobile is van deze partijen afhankelijk en mogen zelf niet aan die netwerken sleutelen.

Ik hoop eigenlijk dat er ook een medewerker mee leest, en op merkt dat je zo geen klanten blij maakt. En het stomme hier van  is, er word een hoop geld aan reklame uitgegeven, maar anti reklame is gratis. Zelf ben ik ict medewerker. Als ik zo mijn werk zou doen ... maar goed ik zal mijn betoog hier maar stoppen en mijn energie elke maand  bij een telefonische medewerker neer leggen . Dus als het wat drukker op de helpdesk is weten jullie hoe komt. Toch heb ik hoop dat het goed komt over ....... 

Reputatie 7

Hoi@Bartpiek,

 

Ik geef graag tekst en uitleg, want er lopen hier wat zaken door elkaar! 

 

Blokbeeld

Er zijn op dit moment een beperkt aantal klanten die hinder ondervinden van een issue bij de netwerkbeheerder. Dit uit zich in blokjes in beeld. Ik kan je geruststellen: jij zit niet in deze regio! Dit is dus niet voor jou van toepassing. Blokbeeld wordt meestal veroorzaakt door een te kleine bandbreedte. Aangezien jij op glasvezel zit, kunnen we het netwerk wel uitsluiten. Ik heb zojuist de lijn doorgemeten en ik kan dit bevestigen. Wat nu? Ik zie dat je hier laatst voor hebt gebeld en mijn collega graag een monteur wilde aansturen om de situatie op locatie na te lopen, maar je dit niet hoefde. Mocht je je bedenken, dan regel ik dit graag voor je!

 

Nummerherkenning

Op ons nieuwe modem is bij sommige telefoontoestellen een issue met nummerherkenning. Dit is bij jou aan de hand. Dit wordt opgelost met de nieuwe firmware van het modem die we binnenkort uitrolen. Houdt dit topic in de gaten voor updates: Nummerweergave bij Zyxel. Excuus voor het ongemak!

 

Je bent hier op de Community aan het juiste adres: hier denken andere klanten (de echte ervaringsdeskundigen) mee en helpen moderators je bij zaken waar T-Mobile voor nodig is. We helpen graag!

 

 

Ik heb hetzelfde als Bartpiek. Ik heb me er bij neergelegd dat het is wat het is en dat blijkbaar T-Mobile geen zin, tijd of kennis in huis heeft om een en ander op te lossen. Van KPN was ik dat heel anders gewend.

 

Hoi@Wim Kreuger,

 

Ik kan je verzekeren dat wij hier de zin, tijd en kennis voor in huis hebben! We hebben er geen belang bij om dit lang te laten duren. We willen graag dat klanten tevreden zijn met mooie diensten. Sterker nog, aangezien je een andere provider noemt: het is precies díé provider die het netwerk beheert en het al die tijd nog niet heeft kunnen oplossen. Het is dus precies andersom dan het beeld dat je hierboven schetst! 

Hallo Sander,

Als eerste bedankt voor je reactie.

Het is niet zo dat ik geen monteur wil, maar de afspraak was dat ik eerst de firmware wilde af wachten.

Dit daar ik het idee heb dat het aan het modem ligt en zeker niet aan de snelheid en of bekabeling. Deze heb ik getest met een fluke meter en die test was goed voor 10 , 100 en 1000 mbit en voip.

Wat wel jammer is dat er telkens geroepen  Word dat de firmware binnen kort uit komt. Binnen kort is bij 2 a 3 weken en geen maanden. Ik heb met de helpdesk af gesproken, ik wacht nog een maand en meld me dan weer. internet is stabiel en snel. Zelfde hardware voor tv  bij mijn zoon aangesloten alleen met een DSL verbinding en vorige modem . Hier geen probleem met blokken.

Vind het prima als er en monteur komt, als deze het probleem kan verhelpen., voor nu heb ik de tv box van beneden gewisseld met die van boven . Kijken of dit helpt.

Beste Sander,

 

lees ik nu tussen de regels door dat KPN jullie wel bewust saboteert?

Ik kwam 22 juli van KPN naar jullie. Vanaf het begin heb ik  issues gehad met zowel het netwerk als die nummerherkenning en bij KPN heeft alles  altijd prima gewerkt…

 

Hallo Wim 

Tuurlijk is het glasvezel netwerkt van KPN, maar dat er moedwillig gesaboteerd  zou worden, gat mij iets te ver.

Zelf kom ik van Ziggo af als klant,  dus ik word zeker niet geboycot.  Ik ga er van uit dat de firmware uitkomst bied.

Even een terug koppeling , na de update werkt nummer weergave . Dank hier voor..

Reageer