Nummerweergave inkomende oproepen inkomende oproepen T-Mobile Thuis


Goedemorgen,
Na overstap van Ziggo naar T-Mobile thuis geen nummerweergave inkomende gesprekken en gemiste oproepen meer.
Graag zou ik horen hoe dit op te lossen, restart modem heb ik al gedaan.

Met vriendelijke groet,

H.F.Blok

25 reacties

Reputatie 6
@buenoshermanos Welkom op het forum.

Ik heb een soortgelijk probleem hier gevonden. Het probleem zou zijn:

Wij gebruiken DTMF op ons netwerk

Ondersteund jouw telefoon dit wel?
Reputatie 6
@buenoshermanos Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile.

Een reactie van webcare kan 24/48 uur duren en door drukte kan dit oplossen.

Je zal nog even geduld moeten hebben. Je kan ook bellen, dit gaat stukken sneller.
Reputatie 3
Goedemorgen @Brian, fijn om te horen dat een oplossing beschikbaar komt. Nummerweergave is ongemerkt toch wel heel handig!
Wij ervaren dit probleem ook sinds(!) onze Zyxel (+ Gigaset Dune).
Met andere modemrouters heeft nummerweergave ALTIJD gewerkt (ik vind het het vermelden toch waard omdat "hier" veel naar Siemens/ Gigaset gewezen wordt ten onrechte)!

We wachten af.
nummer weergave is el een gemis, zeker als je niet anders gewend bent.
we wachten af.
Reputatie 3

@Brian @Doornekamp33 @Bartpiek 

 

Goedemiddag, sinds vandaag werkt nummerweergave bij ons met de Zyxel + Gigaset Dune!!

😁👍

Reputatie 7
Hi @H a r r y, we hebben inmiddels een 'fix' en hij wordt binnenkort uitgerold, op dit moment heb ik nog geen exacte datum hiervoor.
@buenoshermanos Welkom op het forum.

Ik heb een soortgelijk probleem hier gevonden. Het probleem zou zijn:

Wij gebruiken DTMF op ons netwerk

Ondersteund jouw telefoon dit wel?

Ik heb de handleiding erop nagekeken en wordt ondersteund en staat ook hierop ingesteld.
Heb dit nummer https://tel:0857732598 ook geprobeerd en hoor gewoon elk willekeurig nummer wat ik indruk herhalen door een stem. Dus volgens zeggen zou het moeten werken toch???
Telefoon is ingesteld op DTMF alles werkt behalve dus nummerweergave, uitbellend wordt het wel weergegeven op mobiel.
@buenoshermanos Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile.

Een reactie van webcare kan 24/48 uur duren en door drukte kan dit oplossen.

Je zal nog even geduld moeten hebben. Je kan ook bellen, dit gaat stukken sneller.


@Glassertje dat is mij bekent, heel erg bedankt voor je hulp.
Heb inmiddels al achterhaalt dat het waarschijnlijk door een firmware update van het nieuwe modem (Zyxel) van T-Mobile mogelijk is opgelost. Sprake is van uitrol in Juli (deze maand dus). Voor zover nogmaals bedankt 👍🏻 Ik wacht het anders nog even af.
Reputatie 3
Goedemorgen, de situatie is nog steeds hetzelfde.
@Brian, wanneer kunnen we een update verwachten?
Reputatie 6
Als de software update al uitgerold wordt, kun je deze ook forceren door modem te herstarten. Soms werkt het.
Reputatie 7

Hi @Bartpiek, de update stond gepland maar door de launch van ons nieuwe Uit & Thuis prijsplan en de rollback van de rerouting die we afgelopen vrijdag uit hebben gevoerd heeft het iets vertraging opgelopen. De update is echter klaar om live te gaan dus ik verwacht niet dat het heel lang meer duurt. 

Nou, de T50 zit in de doos, ik ben er wel een beetje klaar mee, weer iets wat niet gecommuniceerd word, ja dat we het gaan uitrollen op 29 oktober, maar niet even een bulk mailtje er achteraan dat het iets vertraging heeft opgelopen.

 

T-Mobile, leer eens van je fouten, een ezel stoot zich nooit tegen dezelfde steen, jullie lopen steeds tegen dezelfde berg aan.

Reputatie 7

Hi @HarryMe, de huidige planning is eind oktober/begin november. We hebben inmiddels een eerste test groep ge-update dit ziet er goed uit dus het lijkt er op dat we eind deze maand de update voor iedereen uit kunnen rollen! 

Reputatie 7
Hey @buenoshermanos,

Je hebt helemaal gelijk! Deze maand verwachten we een firmware update voor de Zyxels modems. Ik hoop dat je daarna weer zonder problemen gebruik kunt maken van nummerweergave. ☺️
Inmiddels zitten we in augustus en helaas krijg ik nog steeds geen nummers te zien bij inkomende oproepen of gaat het lampje branden als ik gemist heb.

Hallo Brian , 

Is dit met zekerheid , zo niet hoor ik graag welk toestel wel werkt met de huidige firmware in het zyxel modem.

Dan kan ik tijdelijk iets anders aanschaffen.

Reputatie 1
Hi Piotr, we zitten inmiddels in september. Daar er nog geen bericht is betreffende de uitroldatum, zal die nog niet bekend zijn, maar is er al wel iets te zeggen over de voortgang?
Reputatie 7

:grinning:

@HarryMe , Mooi, de zyxel zit hier nog steeds in de doos, huawei doet het goed genoeg tot i tijd heb om te wisselen.

Reputatie 7
Badge +15

@Doornekamp33 

Was toch niet mogelijk om 2 verschillende modems van TM te hebben? Hoe kom jij daar aan?

Tja, een nieuwe krijgen en de oude niet terug sturen, zeg maar nee heb je er twee,

De Huawei heeft een LAN probleem, daarom een Zyxel gekregen om te kijken of dat het oplost, maar geen nummer weergave is een no-go in huize Doornekamp33, dus moest ik even de update afwachten.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Doornekamp33 geen boete voor het apparatuur niet terugsturen?

Jawel, maar dat word wel geregeld dat het terug komt.

Reputatie 7
Hey @Mootje79,

De verwachte firmware upgrade heeft jammer genoeg vertraging opgelopen. Onze techneuten zijn nog druk bezig met het testen van de upgrade. Zodra we een nieuwe datum van de uitrol weten, laten we dit gelijk weten hier op de community.

Reageer