Beantwoord

Onterechte kosten

  • 2 juni 2018
  • 1 reactie
  • 2787 Bekeken

Niemand kan me blijkbaar helpen, ben ten einde raad en wil dat een security afdeling dit opneemt. Onterecht telefonie verkeer over mijn ip adres!!! Gaarne nu met spoed oppakken!!
icon

Beste antwoord door Kaassausje 2 juni 2018, 11:43

Hoi mwiegers.

Je hebt hierover al een ander topic aangemaakt. Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics opent over hetzelfde probleem. Om die reden gaat dit topic dan ook op slot. Je kunt een reactie in je andere topic verwachten. Let wel: dit is een klant-helpt-klant forum, T-Mobile Moderators reageren doorgaans binnen 24-48 uur, maar het kan wel eens uitlopen. Dit is dus niet de snelste manier om problemen opgelost te krijgen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi mwiegers.

Je hebt hierover al een ander topic aangemaakt. Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics opent over hetzelfde probleem. Om die reden gaat dit topic dan ook op slot. Je kunt een reactie in je andere topic verwachten. Let wel: dit is een klant-helpt-klant forum, T-Mobile Moderators reageren doorgaans binnen 24-48 uur, maar het kan wel eens uitlopen. Dit is dus niet de snelste manier om problemen opgelost te krijgen.