na meerdere malen contact te hebben gehad, ben ik ten einde raad. Heb 2 maal onterechte kosten gekregen vanuit T-Mobile thuis. case nummer: 201-804-101-102-7562
Ik heb inmiddels het 1e onterechte bedrag maar betaald, aangezien er onnodig een verhoging komt en jullie niks eraan willen doen, nu staat er nog 1 bedrag open van 21,47. Er word aangegeven dat ik bel, maar ik heb geen telefonie! Jullie weigeren dit na te kijken, aangezien jullie verkeer over ip zien?! Maar als je hier gebruik van maakt, moet er alsnog een telefoon zijn! Onterecht kosten van inmiddels 47,10. Geen wereldbedragen, maar wel onterecht! Zou jullie security afdeling dit kunnen checken, want waarom zou ik iets betalen wat echt onterecht is?!
Met vriendelijke groet,
Michelle Wiegers
Beste antwoord door Sander
Hoi @mwiegers
Bedankt voor je privébericht. Ik ben het meteen nagegaan. Ik zie dat je inmiddels een wijziging hebt doorgevoerd, zodat fraude in de toekomst niet meer mogeiljk is. Dan blijft alleen het bedrag dat er gebeld is in verleden nog staan. Wij kunnen geen onderzoek starten naar oneigenlijk gebruik zonder politieaangifte. Mijn verzoek luidt dan ook om dit aan de politie voor te leggen. Zij kunnen je dan verder informeren of bij ons de vraag uitzetten. Zij hebben daar uitgebreidere mogelijkheden voor.
Ik ben erg benieuwd wat hier uitkomt. Houd je ons op de hoogte?