Beantwoord

Onterechte telefoonkosten T-Mobile Thuis

  • 31 May 2018
  • 5 reacties
  • 2791 Bekeken

Hallo,
na meerdere malen contact te hebben gehad, ben ik ten einde raad. Heb 2 maal onterechte kosten gekregen vanuit T-Mobile thuis. case nummer: 201-804-101-102-7562
Ik heb inmiddels het 1e onterechte bedrag maar betaald, aangezien er onnodig een verhoging komt en jullie niks eraan willen doen, nu staat er nog 1 bedrag open van 21,47. Er word aangegeven dat ik bel, maar ik heb geen telefonie! Jullie weigeren dit na te kijken, aangezien jullie verkeer over ip zien?! Maar als je hier gebruik van maakt, moet er alsnog een telefoon zijn! Onterecht kosten van inmiddels 47,10. Geen wereldbedragen, maar wel onterecht! Zou jullie security afdeling dit kunnen checken, want waarom zou ik iets betalen wat echt onterecht is?!

Met vriendelijke groet,
Michelle Wiegers
icon

Beste antwoord door Sander 6 June 2018, 13:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hoi Michelle,

Graag bespreek ik deze situatie met jou. Hier heb ik de volgende gegevens voor nodig: postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN. Stuur je deze in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij? Dan geef ik antwoord op je vragen!
Reputatie 7
Hoi @mwiegers

Bedankt voor je privébericht. Ik ben het meteen nagegaan. Ik zie dat je inmiddels een wijziging hebt doorgevoerd, zodat fraude in de toekomst niet meer mogeiljk is. Dan blijft alleen het bedrag dat er gebeld is in verleden nog staan. Wij kunnen geen onderzoek starten naar oneigenlijk gebruik zonder politieaangifte. Mijn verzoek luidt dan ook om dit aan de politie voor te leggen. Zij kunnen je dan verder informeren of bij ons de vraag uitzetten. Zij hebben daar uitgebreidere mogelijkheden voor.

Ik ben erg benieuwd wat hier uitkomt. Houd je ons op de hoogte?
Hallo Sander,
ik heb al een aangifte toen bijgevoegd dus kortom moet ik onterecht gewoon 41,- betalen en that’s it?!!!

Heel bijzonder dan trekt de klant dus altijd aan het kortste eind??
Hallo Sander,
Hoe nu verder
Reputatie 7
Hoi @mwiegers

Wat een rotsituatie, laat ik dat vooropstellen! Dit soort zaken worden door de politie verder opgepakt. Ik zie alleen wat er op de rekening staat. De politie heeft een andere ingang bij providers en kan andere zaken opvragen. Je kunt je voorstellen dat dit privacytechnisch gevoelig ligt. Ik ben dan ook heel benieuwd hoe de politie heeft gereageerd op jouw aangifte. Ik hoop dat er heel snel een helder antwoord komt op jouw vraag. Hou je ons op de hoogte?

Reageer