[Opgelost] Storing in Vast Bellen (13-6-2018)

  • 13 June 2018
  • 6 reacties
  • 3183 Bekeken

Reputatie 7
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
Op dit moment ervaart een deel van onze klanten problemen met Vast Bellen. Het lijkt te gaan om klanten die aangesloten zijn op glasvezel. De problemen bestaan uit niet kunnen bellen, wel gebeld kunnen worden of niet kunnen bellen en niet gebeld kunnen worden.

Op dit moment is dit probleem in onderzoek, updates zullen hier geplaatst worden. Het is nog onduidelijk hoe laat het probleem opgelost kan zijn. Excuses voor het ongemak!

Update 15:00 14-6-2018
De storing met uitbellen en gebeld worden is nu voor iedereen verholpen! Mogelijk heeft het modem nog een korte reset nodig, maar daarna is de telefoon weer volledig beschikbaar en bereikbaar.

6 reacties

Reputatie 7
Update 13-06 15:00 uur

De oorzaak is gevonden en een oplossing staat klaar. Er waren verkeerde instellingen naar een groep modems gestuurd, maar binnen 24 uur zullen de modems voorzien zijn van de juiste instellingen. Laat het mij gerust weten als je vragen hebt!
Hoi Sterre,

Moet de modem gereset worden hiervoor?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Mvgr Johan
Reputatie 3
Goeie vraag van JohanGr. Ik heb ook dat probleem. Kan niet bellen, wel gebeld worden. En inderdaad: moet het modem gereset worden?
Groeten, Rien van Ast, Uden.
Reputatie 7
Hoi JohanGR en Rien.1945,

Geen zorgen, ik help jullie graag verder. De nieuwe instellingen worden automatisch naar het modem verzonden en ingeladen door het modem, hier hoeven jullie zelfs niets voor te doen. Kunnen jullie het nog eens proberen om te bellen? Het kan ook helpen om het modem even een minuutje van de stroom te halen. Ik wens jullie veel belplezier!
Reputatie 3
Hallo Sander. Bedankt voor je bericht. Mijn telefoon doet het weer zonder reset van het modem.
Dit ter info, ook voor anderen. Groeten, Rien.
Reputatie 7
@Rien.1945 @JohanGr en iedereen,

De storing met uitbellen en gebeld worden is nu voor iedereen verholpen! Mogelijk heeft het modem nog een korte reset nodig, maar daarna is de telefoon weer volledig beschikbaar en bereikbaar.

Reageer