Beantwoord

Opzeggen vaste telefoon

  • 25 februari 2019
  • 1 reactie
  • 1394 Bekeken

Hallo,

Eind vorig jaar heb ik een item gepost over het stopzetten van de vaste telefoon lijn, maar op de laatste factuur zak ik dat dat nog niet is gebeurd. Kunnen jullie kijken wat de status is?

Nico
icon

Beste antwoord door Cheyenne 4 maart 2019, 15:13

Goed dat je gelijk aan de bel trekt @NicoKruithof! Ik vermoed dat jouw vraag om Vast Bellen te verwijderen er tussendoor is geglipt. Ik heb jouw abonnement bekeken en ik zie namelijk dat Vast Bellen niet is verwijderd. Geen zorgen, ik heb dit per direct voor je in orde gemaakt! Normaal gesproken hanteren wij een maand opzegtermijn, maar voor jou maak ik een uitzondering. Je ontvangt zo een e-mail van mij, waarin we de verandering bevestigen. Ook lees je hierin ook je nieuwe maandbedrag! 😄
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Goed dat je gelijk aan de bel trekt @NicoKruithof! Ik vermoed dat jouw vraag om Vast Bellen te verwijderen er tussendoor is geglipt. Ik heb jouw abonnement bekeken en ik zie namelijk dat Vast Bellen niet is verwijderd. Geen zorgen, ik heb dit per direct voor je in orde gemaakt! Normaal gesproken hanteren wij een maand opzegtermijn, maar voor jou maak ik een uitzondering. Je ontvangt zo een e-mail van mij, waarin we de verandering bevestigen. Ook lees je hierin ook je nieuwe maandbedrag! 😄

Reageer