Beantwoord

Problemen met WhatsApp sinds vorige week (Thuis verbinding)

  • 6 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 987 Bekeken

Goedemorgen allemaal,
Graag even aandacht voor het volgende. Ik bel/app regelmatig met een vriend. Sinds kort hebben wij allebei T-Mobile voor zowel mobiel als Glasvezel Thuis (T-Mobile Thuis). Ik heb een Apple iPhone 7 en zij een Xiaomi Pocophone F1. Beide zijn dit nieuwe toestellen dus en beide hebben wij onze telefoons geüpdatet naar laatste iOS, Android versie (inclusief beveiligingspatch) en beide hebben wij de nieuwste WhatsApp (zie foto's voor meer info).
Het probleem speelt zich vooral af in en om WhatsApp.

Op de 4G is er niks aan de hand; 'normaal' bellen via GSM, WhatsApp-bellen over 4G en appjes over de data... Geen probleem.
Bij het 'Thuis' stukje komt daar een probleem. Dagelijks hebben wij nu ineens problemen. Berichten blijven hangen op 'klokje' of op een vinkje; berichten zijn wel verstuurd, maar komen niet aan bij de ontvanger.
Ik heb hier nooit probleem mee gehad tot vorige week. Mijn (en haar) MB-bundels zijn niet op en werken zoals het hoort. Alles gaat dus volgens het boekje. Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?

Beide hebben wij Glasvezel Internet.
Ik heb een Huawei HG659 modem en zij heeft het nieuwe modem: Zyxel T50.

Groeten en fijn weekend.
icon

Beste antwoord door Gansjes63 9 oktober 2019, 20:41

Inmiddels gevonden dat het lag aan de Firewall instellingen. Bedankt!
Bekijk origineel

1 reactie

Inmiddels gevonden dat het lag aan de Firewall instellingen. Bedankt!

Reageer