Beantwoord

Problemen Nummerweergave bij vaste telefoon



Toon eerste reactie

109 reacties

@bantak en @Svlijmen Volledig mee eens, het lijkt wel alsof er een wat gedateerde batch Zyxels naar een aantal klanten is verstuurd. Sorry voor het ongemak! Ik speel jullie feedback door aan de specialisten want jullie mogen hier niet de dupe van zijn. 

Hey Jason, met andere woorden dat ik nog vanavond voorzien ben van deze update zodat de nummergave weer werkzaam is😉👍🏻

Vanavond wederom contact gehad met T-mobile, zou deze avond nog opgelost worden door de technische dienst, oa nieuwe firmware upload. Wat blijkt, er is wederom niks gebeurt, geen update, nog geen nummerweergave, niks. Wederom teleurgesteld door de slechts service van de klantenservice cq technische dienst van T-mobile. Prijs mag dan wel voordeliger zijn dan bij KPN maar de service laat te wensen over. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Svlijmen,

 

Het zou nu opgelost moeten zijn! Ik ben gistermiddag naar mijn collega gelopen en zij heeft het vanmorgen verwerkt. Kun je me laten weten of dit zoden aan de dijk gezet heeft? :hugging:

Hoi @Svlijmen,

 

Het zou nu opgelost moeten zijn! Ik ben gistermiddag naar mijn collega gelopen en zij heeft het vanmorgen verwerkt. Kun je me laten weten of dit zoden aan de dijk gezet heeft? :hugging:

Tot gisterenavond laat had ik nog steeds de oude firmware (. 9) op mijn modem en derhalve geen nummerweergave. Vanmorgen niet meer controleren, dus dat zal vanavond worden Jason

 

Reputatie 7
Badge +7

@Svlijmen Dat kan kloppen want het zou vanmorgen verwerkt zijn. Ik hoop oprecht dat het gelukt is, laat het vanavond maar weten! 

@Svlijmen Dat kan kloppen want het zou vanmorgen verwerkt zijn. Ik hoop oprecht dat het gelukt is, laat het vanavond maar weten! 

Nou sorry Jason er is wederom weer niks gebeurt. Het werkt nog steeds niet

@Svlijmen Dat kan kloppen want het zou vanmorgen verwerkt zijn. Ik hoop oprecht dat het gelukt is, laat het vanavond maar weten! 

Nou sorry Jason er is wederom weer niks gebeurt. Het werkt nog steeds niet

Tot op heden kan ik helaas niemand aanraden ook over te stappen naar T-mobile. Veel telefonisch contact gehad sinds de installatie van vorige week dinsdag, 7 werkdagen zijn ook voorbij, maar krijg alleen maar te horen "we zijn nog met uw klacht bezig". Beetje teleurstellend omdat ook van jou te moeten lezen dat het opgelost zou zijn....niet dus

Reputatie 7
Badge +7

@Svlijmen Goedemorgen! Mijn collega zal je vandaag bellen en uitleggen wat de status is en wat er precies gebeurd is. 

@Svlijmen Goedemorgen! Mijn collega zal je vandaag bellen en uitleggen wat de status is en wat er precies gebeurd is. 

Laat maar even Jason, gisteren al een collega van jou gesproken. Ik wacht jullie mail wel af dat de nieuwe firmware is geupgrade. Ik hoop echter dat dit snel gebeurt

Boven meest recente versie van software in je Zyxelrouter.

 

Als je B9 hebt is dat de oude versie en kun je het probleem oplossen door de klantenservice van T-Mobile te vragen jouw Zyxelmodem te updaten. Dat is bij mij ook gedaan, en het probleem is verholpen!

Hieronder de oude Versie:

 

Reageer