Beantwoord

Sinds overstap geen nummerweergave of aanduiding gemiste oproep meer


Sinds ik ben overgestapt van KPN naar T-mobile geeft mijn vaste telefoon niet meer aan of ik een gemiste oproep heb gehad. Bij inkomende oproepen krijg ik ook alleen maar te zien externe oproep en niet mijn ingeprogrammeerde nummers.
icon

Beste antwoord door Piotr 21 June 2019, 14:25

Bekijk origineel

10 reacties

Ik heb hetzelfde probleem, ben jij er al achter waarom het zo is?
Nee helaas, van T-mobile krijg je helaas niet zo snel antwoord of je hangt heel lang in de wachtrij telefonisch.
Snel antwoord krijg je inderdaad niet van T-Mobile, en het antwoord wat je dan krijgt klopt in mijn geval ook nog geeneens.
Maar met een hoop thuistoestellen is het probleem dat ze geen nummerherkenning kunnen ontvangen, T-Mobile heeft een speciaal telefoonnummer en als je daar naar belt en de 5 intoetst en je krijgt vijf terug zou het volgens hun moeten werken, bij mij dus niet en heb een nieuwe gigaset gekocht, die het wel doorgeeft.

Ligt dus gewoon aan hun DTMF protocol wat niet 100% goed functioneerd.
Reputatie 7
Badge +14
@Doornekamp33 Wat fijn dat je de klant een advies kan geven en je energie er in wil steken, daar is dit forum ook voor ‘Klant helpt klant’👍🏻

De volgende keer graag zonder sneer naar T-Mobile. Wij weten nu al 132 antwoorden verder dat je niet tevreden bent. Genoeg is genoeg!

En gaat over tot de order van de dag!
Reputatie 7
Hey @Mootje79 & @Melissa3810,

Ik help jullie graag verder! Zouden jullie de volgende handeling eens willen proberen?

Bel naar 085-7732598 en druk tijdens het gesprek de "5" toets in. Hoor je wanneer je dit doet FIVE gesproken worden aan de andere kant van de lijn? Zo niet stuur mij dan even je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door via een privébericht, dit kan je doen onder je Profiel, dan kijk ik met je mee!

Hoor je wel Five uitgesproken worden? Start dan je modem opnieuw op door 'm even een aantal seconden van de stroom af te halen en dan weer opnieuw aan te sluiten en herhaal dit ook voor het basisstation van je telefoon.

Ik hoor graag of het heeft geholpen!
@CrisTien , we weten wel dat jij t-mobile hoog hebt zitten, maar als niet medewerker hoef je mij niet te vertellen wat ik schrijf, dat maak ikzelf wel uit.
Hallo @Piotr ,

Bedankt voor de reactie, de voorgestelde acties hebben helaas niet geholpen. ik wil graag een privé bericht sturen maar kan niet vinden waar ik dat moet doen...
Reputatie 7
Badge +3
@Melissa3810

Als je op de naam van @Piotr klikt, kom je op zijn user info pagina.

Goedemorgen ,

Wij hebben een Siemens Giga set A540 en de nummerherkenning werkt ook niet , wat voor toestel moeten we aan schaffen om er van zeker te zijn dat het gaat werken .@Piotr T-Mobile had dat best wel kunnen vermelden dat er problemen waren te verwachten . En ook Gudion de het heeft geinstalleerd bij ons thuis .
Want het werkt niet naar behoren .
Reputatie 7
Hi @Leunis21, ik zie je dat ook in een ander topic een bericht hebt geplaatst, ik stel voor dat we daar verder gaan, dan houden we alle reacties op één plek.

Reageer