Beantwoord

sms-diensten op basis (vaste) telefoon

  • 21 May 2018
  • 6 reacties
  • 2827 Bekeken

Hoe kan ik SMS-diensten activeren op mijn basis (thuis) telefoon ?
icon

Beste antwoord door Brian 23 May 2018, 13:59

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hi johannesv, wat bedoel je precies met SMS-diensten? Als het gaat om betaaldiensten dan gaan deze vaak via je mobiele nummer. Sommige vaste toestellen gebruiken wel bijvoorbeeld een sms voicemail, dit kan je instellen via het toestel zelf en is geen dienst die via je Bellen abonnement wordt aangeboden. Je kan dus het beste de handleiding van je toestel er even op nakijken! 😉
OK Brian, bij mijn vorige provider (KPN) werkte dat wel, ik hoefde er niets voor in te stellen. Ik kan nog wel even kijken naar de instellingen van de telefoon. Groeten, Johannes
Reputatie 7
Hi johannesv, helemaal goed, laat zeker even weten of het gelukt is!
Dag Brian, sms-dienst werkt nog steeds niet. KPN heeft destijds deze service geactiveerd (kan ik niet zelf doen) Sinds dat ik bij T-Mobile zit, werkt sms-dienst niet. Brian, gaarne aan jou het verzoek deze dienst te activeren. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Hi johannesv, jammer dat het niet gelukt is. Ik kijk graag wat ik nog voor je kan betekenen! Wat bedoel je in dit geval precies met sms-dienst? Wij bieden geen losstaande sms-dienst bij Vast Bellen, mogelijk was dit een aparte dienst van KPN. We bieden wel een mogelijkheid om je voicemailberichten door te sturen naar je e-mail en deze heb je al aan staan!
OK, als de sms-dienst niet functioneert, dan houd ik wel bij voicemailberichten. Groeten, johannes

Reageer