Beste antwoord door Seccie
Bekijk origineelThis topic has been closed for comments
Hi May,
Je kunt jouw verzoek als reactie in dit topic plaatsen: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/abonnement-wijzigen-wij-helpen-je-303401#post1486118
Aangezien er een algemeen topic is kun je daar jouw verzoek plaatsen. Dit topic gaat op slot.
Je kunt jouw verzoek als reactie in dit topic plaatsen: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/abonnement-wijzigen-wij-helpen-je-303401#post1486118
Aangezien er een algemeen topic is kun je daar jouw verzoek plaatsen. Dit topic gaat op slot.
Waar vind ik die topic dan, ik kom steeds op dezelfde pagina terecht
Hoi @May0302 ,
Bedankt voor je reactie. Ik geef je graag wat extra uitleg:
Er is een speciaal topic aangemaakt waar klanten hun wijzigingsverzoeken kunnen indienen.
Vervolgens worden deze door T-Mobile moderators behandeld en afgehandeld.
Bedankt voor je reactie. Ik geef je graag wat extra uitleg:
Er is een speciaal topic aangemaakt waar klanten hun wijzigingsverzoeken kunnen indienen.
Vervolgens worden deze door T-Mobile moderators behandeld en afgehandeld.
Ik krijg een beetje het gevoel dat ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt, ik wil gewoon van mijn vaste bellen abonnement af.
Hallo @May0302 ,
Welkom bij de T-Mobile community. Je kunt het beste je wijzigingsverzoek in dit verzamel topic plaatsen. Een van de T-Mobile moderatoren pakt dan z.s.m. je verzoek op.
Ik wens je nog een prettige dag!
Welkom bij de T-Mobile community. Je kunt het beste je wijzigingsverzoek in dit verzamel topic plaatsen. Een van de T-Mobile moderatoren pakt dan z.s.m. je verzoek op.
Ik wens je nog een prettige dag!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.