Beantwoord

T-Mobile Thuis bellen uitzetten

  • 29 March 2017
  • 4 reacties
  • 1781 Bekeken

Ik wil jullie vriendelijk toch dringend verzoeken mijn telefoon thuis uit te zetten.
icon

Beste antwoord door Sander 30 March 2017, 10:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hoi Imala, je wilt wat aanpassen aan je abonnement. Ik begreep uit een eerder contact dat het abonnement niet op jouw naam staat. Dit kan echter alleen door de abonnementhouder zelf gedaan worden. We moeten natuurlijk wel de privacy van onze klanten waarborgen. Eventueel kan hij of zij ook een tweede persoon toevoegen die wijzigingen mag doorgeven. Op die manier halen we telefonie natuurlijk snel uit het abonnement! 🆒
Beste Sander,

Ja, ik wil het abonnement aanpassen en ja het contract staat niet op mijn naam , maar wel op mijn adres! Privacy waarborgen? :S Quote: Eventueel kan hij of zij ook een tweede persoon toevoegen die wijzigingen mag doorgeven. Op die manier halen we telefonie natuurlijk snel uit het abonnement!
Ik was gemachtigd om gegevens te veranderen aan te passen, totdat jullie het overnamen en de code plots verdwenen is. Dus als we het over privacy willen hebben, wie en waarom heeft de code weg gehaald?! Deze code heeft de abonnement houder afgesproken toen der tijd. 😠
Bedankt voor niks! Het is al opgelost met, geen dank van het forum nog facebook. De medewerkers van T-mobile, mogen wel vriendelijker zijn en niet zo koppig. Net als dat t-mobile gesprekken opneemt, doe ik dat ook. Voorheen toen het vodafone was waren de medewerkers vriendelijker en professioneler, ik heb net vernomen dat het dezelfde medewerkers zijn, ik ga er dus maar vanuit dat het beleid is veranderd. Men is ongemanierder. 😠
Reputatie 7
Hoi Imala, het is echt mijn bedoeling om iedereen te helpen. Ik hoop dat je begrijpt waarom we bepaalde regels hebben omtrent privacy. Ik kan me niet voorstellen dat ik onvriendelijk of ongemanierd ben geweest tegen wie dan ook. Als je dat wel zo hebt ervaren, dan mijn welgemeende excuses! Als je het hebt over een code, heb je het dan over Vodafone Mobiel? Bij Thuis hebben we namelijk nog nooit met een code gewerkt, alleen met een tweede contactpersoon. Ik wil je dan ook nog steeds adviseren jezelf als tweede contactpersoon te laten toevoegen, dan kunnen we jou in de toekomst ook helpen via andere kanalen.

Ik ben in ieder geval blij dat je wens inmiddels is ingelost. Dat is eigenlijk nog wel het belangrijkst!

Reageer