Beantwoord

T-mobile Thuis onterechte kosten telefonie

  • 17 April 2018
  • 1 reactie
  • 2841 Bekeken

Na meerdere malen met de klanten service te hebben gebeld, ben ik nu aan het einde van mijn Latijn en is dit nog een laatste optie om mijn onterechte gefactureerde kosten te verhalen. Ik heb mijn 1e factuur mogen ontvangen van T-mobile thuis en hier staan onterecht vast bellen kosten op, ik heb aangegeven dat ik geen vaste telefonie heb, alleen internet en tv, helaas willen ze niet meewerken aan een onderzoek en trekt de klant aan het kortste eind! Wat nu?!
icon

Beste antwoord door Brian 18 April 2018, 11:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Noussayr, ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen! Als je mij hiervoor via een privébericht je postcode en huisnummer, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil sturen dan ga ik het voor je uitzoeken. Ik zeg hier wel vast bij dat er alleen kosten voor het bellen in rekening worden gebracht wanneer er daadwerkelijk gebeld is, de gesprekken worden namelijk geregistreerd. Dus ik kan niets beloven maar ik ga mijn uiterste best voor je doen!

Reageer