Vraag

T-mobilethuis via vaste telefonie is niet bereikbaar

• 3 maart 2021
  • 7 reacties
  • 60 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 8 reacties

Ik kan geen enkel nummer van T-mobile bellen via de vaste telefoon. Alle andere nummers werken wel.

Reeds gemeld als storing maar na een maand nog steeds geen oplossing.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @SLK 

Kan je ook naar andere servicenummers bellen? T-Mobile heeft volgens mij alleen maar servicenummers.

Ja, alleen T-mobile is niet bereikbaar. Reden te veel contact opgenomen met T-mobile i.v.m. storingen van af januari en daardoor geblokkeerd??

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @SLK, ik zie geen enkele blokkade in jouw vaste lijn of in het abonnement dus daar kan het sowieso niet aan liggen - overigens is het niet mogelijk om enkel specifieke T-Mobile nummers te blokkeren. Wat ik nog vreemder vind, is dat ik kan zien dat er vrij recent nog naar ons Klantenservicenummer gebeld is (0800-0092) vanuit jouw telefoonlijn. Uit privacyoverwegingen kan ik die data en tijdstippen natuurlijk niet publiekelijk wereldkundig maken, maar ik zie geen enkele obstructie waardoor dit euvel zou opspelen. Welke nummers heb je het precies over?

Beste Jason, kom het zelf ervaren, volgens meerdere mensen van de klantenservice, is dit een storing bij meerdere aansluitingen (algemene klacht waaraan zou worden gewerkt. 

De geblokkeerde nummers (mijn ervaring): 1200, 06-2400-1200, 0800-0092, 0800-7112, 0800-7123.

Recent gebeld via een mobielnummer van T-mobile, kreeg wel de rekening voor bellen buiten de bundel.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @SLK, bedankt voor je terugkoppeling! 

Ik wilde niet suggereren dat jij het niet zo ervaart, eerder dat je dan op bepaalde momenten wel naar onze nummers kunt bellen, klopt dat? 

Wat voor melding krijg je wanneer je deze nummers tracht te bereiken? Er zijn geen algemene problemen geweest met onze vaste lijn dus ik vermoed dat het dan een individueel issue is. Des te meer reden om dit op te lossen. Ik ga een aanpassing doen in het modem, kun je straks bevestigen of dit gewerkt heeft of niet? Alvast bedankt voor je medewerking! 👍

Nu opnieuw geprobeerd om 1200 te bereiken, lukt nog steeds niet. (8-3-21 om 20.30h)

Ik toets op de handset 1, 2,0,0 dan op verbinden. Hoor de kiestoon en dan is het stil. Geen beltoon, geen verbinding. Dit is echt alleen bij nummers van T-mobile. Ook al een klacht ingediend bij T-mobile maar ook hier hoor je niets van, net als bij de klantenservice op alle fronten is het stil, dus contract maar opzeggen.

toets achtereenvolgens 1, 2, 0. 0 druk op verbinden en dan is het stil

Reageer