Beantwoord

Telefonie aansluiten

  • 19 March 2019
  • 6 reacties
  • 1750 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Wij hebben sinds gisteren T-Mobile thuis, en we zien dat de monteur onze vaste telefoon is vergeten aansluiten. Ik heb geen idee hoe het moet.

Mvg Richard Teo
icon

Beste antwoord door Pilovali 19 March 2019, 22:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het is ten eerste niet raadzaam om je 097-nummer te gebruiken als gebruikersnaam. Iedereen kan je 097-nummer zien, dit is een openbare forum. Een T-Mobile moderator is inmiddels ingelicht om je naam te wijzigen.

Wat betreft je telefonie probleem. Het is opzich erg simpel, je stopt gewoon de telefonie stekker van je huidige huistelefoon achter in het modem, bij TEL1. Dan zou het moeten werken.

Mocht het niet werken, is het misschien handig als je wat foto's maakt van je huidige situatie (qua telefonie en bekabeling), dan kunnen we je wat beter helpen.

Met vriendelijke groet,
Dan staat mijn telefoon in de meterkast, lekker handig.
Reputatie 5
Waar is de telefoon momenteel op aangesloten?
Heb je bestaande telefonie aansluitingen in je huis?
Ik zie dat je klant bent mijn excuus.

De telefoon zat aan de tv ontvanger van ziggo in de woonkamer.

Bij deze zit heel wat minder aansluitingen op.
Reputatie 5
Hoi hoi @Pilovali @teo80

Is het mogelijk om een draadloze dect telefoon aan te sluiten?

Dan is het mogelijk om het basis station in de meterkast te zetten en een ander oplaadpunt bijvoorbeeld in de woonkamer
Reputatie 7
Wat een fijne tip @fluxsystem! Verder is het de handeling die @Pilovali aangeeft: "je stopt gewoon de telefonie stekker van je huidige huistelefoon achter in het modem, bij TEL1. Dan zou het moeten werken."

Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer