Beantwoord

Telefonie werkt al een week niet

  • 28 January 2021
  • 9 reacties
  • 179 Bekeken

Reputatie 2

Mijn modem is vrijdag 22 januari vervangen wegens andere problemen, en sindsdien werkt telefonie niet meer. Zaterdag gebeld, er zou een ticket worden gemaakt. Dinsdag weer gebeld, men was er mee bezig... mijn vraag is, wanneer kan ik weer bellen?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 1 February 2021, 15:18

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Chris16,

Dat is vervelend. Het lijkt erop dat de telefoniegegevens niet naar het modem gestuurd zijn. Zou je hem eens een fabrieksreset willen geven door met een tandenstoker o.i.d. het knopje achterop in te drukken. Hopelijk haalt hij de gegevens dan alsnog op. Ik hoor graag of dit de oplossing is.

Reputatie 2

Hoi @Chris16,

Dat is vervelend. Het lijkt erop dat de telefoniegegevens niet naar het modem gestuurd zijn. Zou je hem eens een fabrieksreset willen geven door met een tandenstoker o.i.d. het knopje achterop in te drukken. Hopelijk haalt hij de gegevens dan alsnog op. Ik hoor graag of dit de oplossing is.

Bedankt voor het meedenken maar helaas heeft dit niet geholpen

Reputatie 7
Badge +6

@Chris16 Dan zit er niets anders op dan op een reactie van een moderator te wachten. Hopelijk kunnen zij het modem op afstand het benodigde duwtje geven.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Chris16, onze technische dienst is de situatie momenteel elke dag aan het monitoren. De vaste lijn kan niet correct op het modem geregistreerd worden door een tijdelijke bug, sorry dat je hierdoor al meer dan een week niet kunt bellen!

Zodra dit deze week opgelost is, kun je een vergoeding krijgen voor de periode waarin je niet hebt kunnen telefoneren. Dit mag je telefonisch aanvragen, maar kun je natuurlijk ook via één van ons regelen. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen op het moment dat alles weer werkt, alsjeblieft? Dan zorg ik ervoor dat je dit vergoed krijgt op een volgende factuur. 

 

Reputatie 2

@Jason Bedankt voor je aanbod om te vergoeden, maar dat is niet nodig (tenzij het nog maanden gaat duren). Via MyT-mobile heb ik de vaste lijn naar mijn mobiel doorgeschakeld dus geen probleem. Hoe weet ik dat het is opgelost? Is regel 1 in mijn modem van het telefoonmenu dan weer gevuld? 

Reputatie 7

Hi @Chris16 ,

Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik heb meteen de toestand voor je bekeken en zie dat het onderzoek naar de telefoonlijn nog uitstaat. Momenteel wordt de lijn gemonitord door onze technische dienst, om je zo meteen van een permanente oplossing te voorzien. Wanneer we je van een update kunnen voorzien, hoor je direct van ons!  

Reputatie 2

@Boris 

@Jason 

Een update van mijn kant.

Ik kreeg 2 dag terug bericht dat ik een nieuw modem zou krijgen en heb vandaag een nieuw modem ontvangen en direct geïnstalleerd. Met het nieuwe modem, werkt de telefonie weer. Dat is dus goed nieuws! Blijkbaar had ik een brak modem. De firmware is nog een oude versie en als ik het goed begrijp, krijg ik vannacht een upgrade. Ik hoop dat alles daarna goed blijft gaan, ik hou jullie op de hoogte. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Chris16,

Tof om te horen! Wij gaan ervoor zorgen dat het oude brakke modem hier genoeg tijd en aandacht krijgt om te rehabiliteren. :wink: Belse nog!

Reputatie 2

Bedankt voor alle hulp. Dit probleem is opgelost.

Reageer