Beantwoord

Telefoon logboek HG659 werkt niet

  • 7 May 2018
  • 6 reacties
  • 2825 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties
Weet iemand waarom niet?
icon

Beste antwoord door Brian 28 June 2018, 13:01

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hoi tonnu,

Je hebt het over het Huawei HG659 modem van T-Mobile Thuis. Kun je wat meer uitleg geven over het telefoon logboek? Waar heb je gezocht en naar welke informatie ben je op zoek? Misschien dat ik je kan helpen! 🙂
Hallo Sander,

Misschien dat 'çall log' je meer zeg.

U kunt de oproepgeschiedenis van alle nummers bekijken.
Call log

Wat is dit?

Datum
Tijd
Richting
poorten
inkomende oproepen
Uitgaande oproepen
Type lijn
Duur
Media type

Leuke, nuttige informatie, maar er staat niets in. Dit in tegenstelling tot mijn vorige modem (Zyxel),
dat zeer uitvoerig was.

Tonnu
Reputatie 7
Hoi tonnu,

Nu begrijp ik precies wat je bedoelt. Bedankt! Je kunt de telefoongesprekken niet terugvinden in het modem. Je kunt deze wel terugvinden op je factuur. Hier staat een gespecificeerde uitleg van je gesprekskosten. Alle gesprekken, inclusief telefoonnummer, gespreksduur en kosten, staan hier van de afgelopen maand op vermeld. Je facturen vind je in de My T-Mobile Thuis omgeving.

Kan je hiermee uit de voeten? 🙂
Hallo Sander,

Dank voor je reactie. Ik vind het jammer dat ik niet het "onpartijdige" logboek kan raadplegen en T-Mobile zonder meer moet geloven.
Daarmee blijft voor mij de vraag staan: waarom werkt het log niet?

Groet
tonnu
Reputatie 7
Hi tonnu, dat is een goede vraag en hier ga ik voor je achteraan! Het registreren van de gesprekken is overigens niet anders dan bij bijvoorbeeld je mobiele telefoon. Mocht je het echt heel belangrijk vinden dan kan je natuurlijk altijd je gesprekken voor jezelf noteren!
Reputatie 7
@tonnu Het antwoord liet wat langer op zich wachten dan de bedoeling maar inmiddels is deze er! De logboek functionaliteit staat op dit moment uitgeschakeld omdat wij custom firmware gebruiken op ons modem. We hebben het verzoek wel bij Huawei neergelegd of we deze functie in de toekomst kunnen activeren maar hier kan een behoorlijke tijd overheen gaan omdat dit meegenomen moet worden bij de volgende 'release' van de software voor de modem. Maar je verzoek wordt dus zeker meegenomen!

Reageer