Beantwoord

Telefoon pakket aanpassen

  • 4 March 2017
  • 8 reacties
  • 1864 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik betaal nu €2,50 voor mijn telefoon maar wil graag naar €10,00 hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Jeroen 8 March 2017, 10:28

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Aha Jeroen .. is dus wel een optie lees ik nu ook https://www.t-mobile.nl/thuis/bellen

Wel een absurd verschil wat je dan betaald per minuut bij abo only €2,50 en €0,11 per minuut (GEEN afrekenen per seconde).
En als je dan €10,- exta neerlegt (totaal €12,50) dan betaal je per minuut €0,005 (afrekenen per seconde).

Het kantelpunt zit dus grofweg rond de 100 minuten (3 1/2 minuut per dag) bellen per maand ... zou kunnen zijn dat meer klanten dit wel een heel aantrekkelijke optie zouden kunnen vinden.

Daar zou ik nu een kaartje aan iedere klant voor sturen ... 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Denk dat je een aantal zaken door elkaar haal.
Voor je Telefoon aansluiting abonnement (VoIP) betaal je €2,50 en voor het gebruik van deze dienst betaal je appart achteraf je verbruikskosten aan T-Mobile.
Het is dus niet een soort van pre-paid dienst die je kunt verhogen naar een gewenst bedrag.

Is dat wat je bedoelt als we het hebben over je Thuis Internet + Bellen + TV pakket?
Reputatie 7
Badge +1
Waarschijnlijk wordt hier bedoeld het aanpassen van het abonnement, bij alle providers kun je tegen betaling van een vast bedrag per maand b.v. onbeperkt bellen naar vaste nummers of naar mobiele nummers.
Vaak kan dit ook naar beide, als men veel belt is dat vaak een goedkope manier om te bellen.
Reputatie 4
Goedemorgen hmvrij.

Al veel reacties 😃, dus ik doe er nog ééntje bovenop.

Indien het gaat over toestelbetaling (wat je per maand betaald voor je toestel afbetaling) kan deze niet worden verhoogd. Helaas is het zo dat éénmaal voor een maand bedrag gekozen hebt, je dit niet kan aanpassen.

Ik hoor graag van je welke van de 3 reacties in de buurt komt met je vraag.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Ik wil mijn telefonie aan passen ,wil graag belminuten dus niet meer betalen per minuut maar 2500 belminuten.
Zo duidelijk?
Reputatie 7
Badge +3
Bij mijn weten is dat geen optie binnen T-Mobile VoIP telefoon.
Daar betaal je een vast bedrag per maand voor de aansluiting en daar bovenop de kosten voor het bellen.

Als je veel belt, kun je beter een externe VoIP provider gebruiken.
Nadeel daarvan is wel dat je een eigen VoIP kastje aan moet gaan sluiten, omdat T-Mobile je geen mogelijkheid geeft om binnen hun modem een eigen VoIP provider in te stellen.

Zelf maak ik gebruik van een N300A IP kasje van Gigaset met een aantal handsets door het huis.
Eigen VoIP provider voor het uitbellen en toch de mogelijheid om mijn vaste nummer via T-Mobile als inkomend te gebruiken.
Het is bekend dat VoIP bellen via je internetprovider extreem duur kan uitvallen gezien hun prijzen.
Heb vandaag 1 telefoontje gemaakt van ongeveer 45 minuten binnen Nederland (vast) voor totaal €0,125.( bij T-Mobile start tarief €0,11 + €0,11 per minuut zou ik uitkomen op €5,06)
Of recent heeft mijn vrouw 1 uur en 45 minuten met de USA gebeld voor nog geen €0,26! ( bij T-Mobile start tarief €0,11 + €0,11 per minuut zou ik uitkomen op €11,66)
Reputatie 2
Hoi hmvrij,

Ik zie dat je graag Bellen Extra wil activeren. Hierbij krijg je 2500 minuten om te bellen naar alle vaste nummers binnen Nederland voor 10 euro per maand. Als je ook veel belt naar mobiele nummers is het Bellen Plus pakket wellicht iets voor je. Dan heb je 2500 minuten om te bellen naar mobiele en vaste nummers binnen Nederland. Dit pakket kost 15 euro per maand. Je kan dit via de klantenservice (0800-0092) laten activeren.
Reputatie 7
Badge +1
Eerlijk gezegd is 15€ nog veel zeker als je het vergelijkt met wat Ziggo vraagt voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel, Ziggo heeft in tegenstelling tot T-mobile geen limiet wat betreft het aantal minuten per maand.

Reageer