Beantwoord

telefoon verkopen

  • 6 January 2020
  • 5 reacties
  • 889 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Mijn abonnement eindigt 12 februari 2020 en mijn vraagt is kan ik mijn mobiel eerder verkopen of moet echt wachten tot die abonnement eindigt.

 

 

Met vriendelijke groet,

Maize 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 6 January 2020, 19:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Maize Welkom. Vertel eens iets meer? Is de gsm van jouw? Is hij afbetaald? Wil je verlengen?

of is het soms een recycle deal en wil je hem aan T-mobile terug verkopen? 
Is het laatste het geval lees dan de voorwaarden onderaan mijn bericht.

Recycle Deal voorwaarden

 

  • Je kunt kiezen voor een abonnement en een toestelkredietovereenkomst met een eenmalige betaling achteraf voor het toestel. 
  • Dit restbedrag is je laatste kredietbetaling voor de aflossing van je toestel en wordt aan het eind van je toestelkrediet gefactureerd.
  • Als je kiest voor de Recycle Deal, dan verkoop je je toestel aan T-Mobile terug tegen het afgesproken restbedrag.
  • Je normaal gebruikte toestel terugverkopen is mogelijk wanneer het toestel aan-uitgaat, geen schermbarsten heeft en geen waterschade heeft.
  • Teruggekochte en ingeleverde smartphones worden gerecycled of krijgen een tweede leven.

Een overzicht van alle voorwaarden, vind je in de Recycle Deal Toestelterugverkoopvoorwaarden
Groetjes!

Hallo @Maize Welkom. Vertel eens iets meer? Is de gsm van jouw? Is hij afbetaald? Wil je verlengen?

of is het soms een recycle deal en wil je hem aan T-mobile terug verkopen? 
Is het laatste het geval lees dan de voorwaarden onderaan mijn bericht.

Recycle Deal voorwaarden

 

  • Je kunt kiezen voor een abonnement en een toestelkredietovereenkomst met een eenmalige betaling achteraf voor het toestel. 
  • Dit restbedrag is je laatste kredietbetaling voor de aflossing van je toestel en wordt aan het eind van je toestelkrediet gefactureerd.
  • Als je kiest voor de Recycle Deal, dan verkoop je je toestel aan T-Mobile terug tegen het afgesproken restbedrag.
  • Je normaal gebruikte toestel terugverkopen is mogelijk wanneer het toestel aan-uitgaat, geen schermbarsten heeft en geen waterschade heeft.
  • Teruggekochte en ingeleverde smartphones worden gerecycled of krijgen een tweede leven.

Een overzicht van alle voorwaarden, vind je in de Recycle Deal Toestelterugverkoopvoorwaarden
Groetjes!

Hoi,

Die is nog niet helemaal afbetaald ik moet nog denk ik 2 maanden betalen. En ik heb een nieuwe mobiel verlengt al bij jullie.

 

Reputatie 7
Badge +14

@Maize Lijkt mij geen probleem! Zolang je maar alles netjes op tijd betaald!

ander wordt TM boos😤

Welke telefoon heb je nu gekocht?

IPhone 11 pro 

Reputatie 7
Badge +14

@Maize 👍🏻 Top toestel. Veel plezier er mee! 

Reageer